چاپ خبــر

تنش در بازی دیروز لیگ برتر فوتسال استان با میزبانی غیرحرفه ای شاهین شهر

بازی پیشروان فریدونشهر و اهورامهر شاهین شهر در لیگ برتر فوتسال استان اصفهان با حاشیه همراه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، عصر دیروز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال استان اصفهان، بازی پیشروان فریدونشهر و اهورامهر شاهین شهر در سالن پوریای ولی شاهین شهر به حاشیه کشیده شد. مسابقه ای که توسط یکی از بهترین داوران این لیگ، که داوری در لیگ دسته دو و یک کشوری را هم در پرونده کاری خود دارد، قضاوت می شد.

ماجرا از آن جا شروع شد که در حالی که بازی با نتیجه 2 – 1 به نفع اهورامهر در حال اتمام بود، خطای بازیکن اهورامهر موجب شد دو ثانیه مانده به پایان بازی، داور یک پنالتی برای پیشروان بگیرد. پنالتی که بازیکنان پیشروان قدر آن را می دانستند و با گل کردن آن، بازی باخته را با نتیجه مساوی 2 – 2 تعویض کردند.

با گل شدن این پنالتی و عوض شدن نتیجه مسابقه در حالی که تنها دو ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، مربی، تعدادی از بازیکنان و تماشاگران تیم میزبان به سمت داور و بازیکنان پیشروان حمله ور شده و اقدام به کتک کاری مهمان خود کردند. این وضعیت حدود 20 دقیقه ادامه پیدا کرد و در حالی که مربی پیشروان و چند نفر از بازیکنان تیم اهورامهر تلاش می کردند جو را آرام کنند اما دوباره با حمله بازیکنان شاهین شهری، تنش ادامه پیدا می کرد.

این حاشیه ها توسط چند نفری که برای تشویق تیم پیشروان در سالن حضور داشتند، با تلفن همراه فیلمبرداری شد و وقتی مربی اهورامهر شاهین شهر متوجه فیلمبرداری کردن این چند نفر شد، تلاش کرد به زور تلفن همراه این تماشاگران را بگیرد که با دخالت مربی پیشروان، از تلاش خود دست کشید.

بازیکنان پیشروان که همگی به دلیل تمرینات بدن سازی و بهره مند بودن از قدرت بدنی بالا، توانایی برخورد متقابل در این دعوا را داشتند، بنا بر اخلاق ورزشی و توصیه های مربی خود، سعی در حفظ آرامش خود و آرام کردن شرایط داشتند و در نهایت بعد از بیست دقیقه کتک خوردن و فحش شنیدن از میزبان خود، با رفتن به رختکن و ماندن در آن جا تا آرام شدن اوضاع، بازی را به پایان رساندند.

بازی دیروز با نتیجه مساوی 2 – 2 به پایان رسید و با توجه به نتایج بازی های دیگر لیگ، پیشروان موفق شد صدرنشینی خود را در این لیگ حفظ کند و هم اکنون با یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم بعدی، در جایگاه اول این مسابقات قرار دارد.

پیشروان که تاکنون 13 هفته را در رقابت با تیم های مختلف و قدرتمند با موفقیت و بدون باخت پشت سر گذاشته است، اگر این نتیجه را در چهار بازی باقیمانده خود حفظ کند، قهرمان این لیگ شده و به مسابقات کشوری راه پیدا می کند.

انتهای پیام/

Go to TOP