چاپ خبــر

نوبخت: رئیس جمهور روی پشتیبانی سپاه حساب می کند

سخنگوی دولت: رئیس‌جمهوری برای حل مشکلات کشور بارها خواستار نقش‌آفرینی سپاه شده و برای آینده هم حتما روی پشتیبانی این نهاد در امور مختلف حساب باز کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی دولت: محمد باقر نوبخت با اشاره به برداشت‌های نادرست برخی سیاسیون و رسانه‌ها از سخنان رئیس‌جمهوری در روز ارتش که در ادامه منجر به سوءاستفاده بدخواهان کشور و نظام شد، با رد این برداشت‌ها، گفت: دکتر روحانی، سالها در حوزه‌های نظامی و امنیتی مسئولیت داشته و در تمام این سالها، ارتباطی وثیق، عمیق و راهبردی با نیروهای پاسدار امنیت کشور، اعم از ارتش، ناجا و خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته و دارند.

وی با اشاره به اینکه توان راهبردی نظامی و دفاعی در دولت تدبیر و امید جهش چند برابری یافته است، از رسانه‌ها، چهره‌های سیاسی خواست با درک شرایط خطیر کشور از هر گونه برداشت یکسویه و یا گمانه‌زنی‌های وحدت‌شکن بپرهیزند و با القای اختلافات ارکان کشور، سبب تضعیف نظام در پیش چشم دشمنان و شادمانی بدخواهان کشور نشوند.
معاون رئیس جمهوری افزود: رئیس‌جمهوری در موقعیت‌های مختلف، همواره به اهمیت، جایگاه، نقش حیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت از امنیت و منافع راهبردی کشور در داخل و کشورهای همسایه تاکید کرده‌اند و در مقام عمل هم حمایت‌های مادی و معنوی از نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی در دوره دولت‌های یازدهم و دوازدهم در بیشترین حد پس از تاریخ انقلاب بوده است.
سخنگوی دولت به ادامه حمایت و پشتیبانی کامل دولت و رئیس‌جمهوری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور تاکید کرد و اذعان داشت: سپاه در نگاه رئیس‌جمهور از چنان جایگاهی برخوردار است که ایشان برای حل مشکلات کشور و اعتلای ایران بارها خواستار نقش‌آفرینی این نهاد انقلابی و ارزشمند شده است و برای آینده هم حتما روی پشتیبانی این نهاد در امور مختلف حساب باز کرده است.
نوبخت ادامه داد: هم آقای رئیس‌جمهور و هم مجموعه دولت بر این اعتقاد است که عمران و آبادانی و پیشرفت همه‌جانبه کشور جز در سایه وحدت و انسجام همه نیروها و نهادها قابل دستیابی نیست، از این رو ایشان در بیان و عمل، همیشه بر حمایت حداکثری از نیروهای مسلح کشور هم برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان و هم برای سازندگی کشور، تاکید دارند.
سخنگوی دولت در پایان گفت: رییس محترم جمهوری در سخنرانی روز ارتش تاکید داشتند که نیروهای مسلح در دفاع از نظام، کشور و مردم یکپارچه هستند و تمجید از یک نیرو در روزی که مختص به آن عزیزان است، منطقا به معنای نفی ارزش ها و خدمات سایر نیروها نیست.

Go to TOP