چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

دولت گوش شنوا برای شنیدن مشکلات مردم داشته باشد

امام جمعه فریدونشهر با اشاره به اعتصاب کامیون داران، از دولت خواست قبل از کشیده شدن دامنه مشکلات و اعتراضات مردم به سطح خیابان‌ها، در جهت رفع مشکلات تلاش کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اباصلت غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر با بیان این سؤال که «آیا دولت از مشکلات مردم از جمله مشکلات خاص کامیون‌داران با خبر نبود!؟» از مسئولان دولتی خواست با پذیرفتن انتقادات و مشکلات و تلاش برای رفع آن‌ها اجازه ندهند کار به اعتصاب کشیده شود.

وی از طرفی نیز با اشاره به هوشیاری و در صحنه بودن مردم، به ایشان توصیه کرد تلاش کنند نسبت به نظام بدبینی ایجاد نکرده و دست به کارهایی که موجب تضعیف نظام می‌شود، نزنند.

امام جمعه فریدونشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر خبر منتشر شده در این رابطه که 30 میلیارد تومان از کمک‌هایی که مردم برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در اختیار سلبریتی‌ها قرار داده‌اند برای کمک به زلزله زدگان خرج نشده است، صحت داشته باشد، مسئولان قضایی ورود پیدا کرده و با کسانی که از احساسات مردم سوء استفاده می‌کنند برخورد کنند.

حجت الاسلام غفاری از کم توجهی دولت به مساجد انتقاد کرد و با بیان این که مساجد و مصلاهای نماز جمعه، جزئی از این نظام هستند، خواستار کمک مالی دولت برای حفظ و نگهداری و ساخت این اماکن شد.

وی با بیان فضائل ماه مبارک رمضان، از برگزاری مراسم احیا در مساجد شهرستان خبر داد و از مردم دعوت کرد در مراسم رحلت امام خمینی(ره) و راهپمایی دشمن شکن روز قدس حضور باشکوه داشته باشند.

انتهای پیام/

  1. ناشنوا گفت:

    آقای غفاری دولت گوش شنوا برای شنیدن مشکلات مردم ندارد! خود را خسته نکنید!!

Go to TOP