چاپ خبــر
رهبرانقلاب در اجتماع پرشور هیأت‌های دانشجویی:

کشور و آینده آن متعلق به جوانان است/ باید بار این مسئولیت سنگین را به سر منزل مقصود برسانید

رهبر انقلاب فرمودند: این کشور و آینده آن متعلق به جوانان است و شما باید بار این مسوولیت سنگین و پر افتخار را به سر منزل مقصود برسانید.

به گزارش پونه زار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور هزاران تن از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، ظهر امروز در حسینه امام خمینی(ره) و در محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان به تبیین ابعاد نورانی نهضت تاریخ ساز امام حسین(ع) و روشنگری‌های درس آموز کاروان اسرای کربلا پرداخت.
در ادامه‌ی این مراسم معنوی آقای مطیعی -ذاکر اهل بیت(ع)- بر مصائب حضرت سیدالشهدا و کاروان اسرا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد و دانشجویان و دانشگاهیان در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

همچنین دانشگاهیان نماز ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه کردند.

در پایان این مراسم رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان کوتاهی از اجتماع پرشور دانشجویان عزادار در اربعین حسینی تشکر کردند و افزودند: این جلسه گرم و پرشور با حضور نخبگان و با این شور و شعور و اخلاص از جمله جلسات بی نظیر است.

ایشان ضمن دعا برای جوانان کشور تاکید کردند: این کشور و آینده آن متعلق به جوانان است و شما باید بار این مسوولیت سنگین و پر افتخار را به سر منزل مقصود برسانید.

Go to TOP