چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

قوه قضائیه با نماینده هتّاک برخورد کند

امام جمعه فریدونشهر ضمن محکوم کردن خودبرتربینی مسئولان در جامعه، از مجلس و قوه قضائیه خواست با نماینده هتاک برخورد کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فیلم منتشر شده از فحاشی نماینده سراوان به کارمند گمرک، از قوه قضائیه خواست طبق قانون با نماینده هتاک برخورد کند تا دیگر این قبیل بی‌حرمتی‌ها در بین مسئولان مشاهده نشود.

خطیب جمعه فریدونشهر همچنین از مجلس خواست به جای فرافکنی و تلاش برای تبرئه کردن ناحق این نماینده مجلس، در برابر این حرکت زشت نماینده سراوان موضع‌گیری کند.

وی با بیان این حدیث پیامبر اکرم(ص) که می‌فرمایند: «هیچ فردی مسئولیت 10 فرد یا بیشتر از 10 فرد را بر عهده نمی‌گیرد مگر این که در قیامت دستانش را با زنجیرهایی می بندند و در صحنه قیامت حاضر می‌کنند»، سخنان رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه روزهای قبل در مورد «به دنبال مسئولیت دویدن از نظر اسلام» را بازگو کرد.

امام جمعه فریدونشهر با تبریک روز راهداری و حمل و نقل، وظیفه اداره راهداری در فریدونشهر را به خاطر شرایط سخت آب و هوایی و بارش برف‌های سنگین، دوچندان دانست.

حجت الاسلام شامحمدی در خطبه اول نماز به بیان اهمیت زمان پرداخت و تصریح کرد: شاید در هیچ دینی به اندازه اسلام قدرشناسی لحظات عمر سفارش نشده باشد.

خطیب جمعه فریدونشهر همچنین با تشریح حدیثی از امیرالمؤمنین(ع)، نیکی به پدر و مادر را بالاتر و ارزشمندتر از هر فریضه‌ای عنوان کرد و افزود: چه بسیار گره‌هایی در زندگی انسان رخ می‌دهد که علت آن نارضایتی والدین از وی است.

سخنران پیش از خطبه‌های امروز علی اکبر آقایی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فریدونشهر، بود.

انتهای پیام/

Go to TOP