چاپ خبــر
پس از پیگیری های صورت گرفته، فرماندار فریدونشهر خبرداد:

تمامی شبکه های دیجیتالی تا 20 روز دیگر قابل دریافت خواهد شد

مردم فریدون شهر به دلیل مشکلات و نبود امکانات از استفاده شبکه های دیجیتالی محروم بودند ولی به نظر می رسد با پیگیری های فرماندار فریدون شهر این مشکل در حال رفع شدن است .

به گزارش اختصاصی پونه زار مهدی سلیمی در گفتگویی تلفنی درباره مشکلات دریافت کانال های تلویزیونی و اقدامات صورت گرفته توضح داد .

فرماندار شهرستان فریدونشهر گفت : بعد از ورود سیستم  دیجیتال در  دو سال گذشته، شهرستان فریدونشهر کانال های جدید تلویزون  را با ماهواره دریافت می کرد که شامل کانال های رادیویی  و تلویزیونی می شد. ولی به دلیل اختلالات ماهواره ای  از ابتدای کار، کانال های رادیویی قطع شد و  اکثر کانال های تلویزیونی هم با مشکل ضعف سیگنال مواجه  شدند که سبب قطعی اکثر آن ها شد .وی در ادامه افزود:  همانطور که مردم شهرستان در جریانند  بعد از پیگیری های زیاد و رایزنی با  مسئولین صداوسیمای استان اصفهان برای بهتر شدن ارسال  سیگنال ها، خطوط زمینی جایگزین ماهواره شد و  قرار بر این شد که تعدادی از کانال ها از طریق سیستم آنالوگ  و تعدادی هم از طریق سیستم جدید دیجیتال دریافت شوند که به دلیل پکیج های محدود ارائه شده صدا و سیمای استان اصفهان، بعضی از کانال های دیجیتال مانند سلامت ، آموزش و  تماشا قابل دریافت نبودند و شبکه های اصلی را هم باید با سیستم آنالوگ دریافت می کردیم .

سلیمی با اشاره به  شرایط  خاص  آب و هوایی  شهرستان و کمبود اعتبارات،  گفت : مشکل دریافت شبکه های دیجیتال تلویزیون و رادیو  به طور کامل حل نشد  که این  امر موجب ناراحتی مردم عزیر شهرستان شده بود که با توجه به این مشکلات امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ  290 میلیون تومان به بحث صداوسیما اختصاث یافت  که 260 میلیون تومان آن برای خرید دستگاه های مربوطه و مابقی برای پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی برنامه ریزی شد .

وی با اعلام خبر پرداخت مبلغ مورد نظر و خریداری دستگاه های مربوطه  توسط صدا و سیمای استان، گفت : تا 20 روز آینده با نصب دستگاه های مربوطه و تقویت سیستم دریافت و ارسال سیگنال ها، مردم می توانند از برنامه های شبکه های دیجیتال  استفاده کنند .

Go to TOP