چاپ خبــر
ورود مدعی‌العموم به مسائل اجتماعی؛

دستور دادستان فریدونشهر برای اصلاح سرعتگیرهای غیراستاندارد این شهرستان

در پی مطالبه مردم شهرستان فریدونشهر در فضای مجازی در رابطه با اصلاح سرعتگیرهای غیراستاندارد تازه احداث شده در برخی مناطق این شهرستان، دادستان فریدونشهر با بازدید از این سرعتگیرها دستورات لازم برای اصلاح آن‌ها را صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، در پی مطالبه مردم شهرستان فریدونشهر در فضای مجازی در رابطه با اصلاح سرعتگیرهای غیراستاندارد تازه احداث شده در برخی مناطق این شهرستان، دادستان فریدونشهر به همراه فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان از وضعیت این سرعتگیرها بازدید کرد.

نوراله بهمنی، دادستان فریدونشهر، در این رابطه به خبرنگار پونه زار گفت: پیرو انتقاد شهروندان در فضای مجازی از نوع سرعتگیرهای احداث شده در روستای سروشجان، برای پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه دستور اصلاح این سرعتگیرها صادر و هماهنگی‌های لازم برای این منظور با ادارات مسئول انجام شد.

همزمان با ایجاد تحولات اساسی در قوه قضائیه و برخورد بی سابقه و قاطع با مجرمان به ویژه مفسدان اقتصادی با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس این قوه، ورود دادستان فریدونشهر به مسائل اجتماعی مردم به عنوان مدعی العموم همت قابل تحسین و یک اصل قانونی در قوه قضائیه است که مطالبه عموم مردم بوده و امید مردم برای برقراری عدالت در جامعه را افزایش می‌دهد.

بدون شک مردم فریدونشهر ضمن حمایت از این حرکت دادستان فریدونشهر، درخواست ورود ایشان به مسائل دیگر همچون فاضلاب این شهر که به یک مشکل اساسی برای مردم بدل شده است را دارند.

انتهای پیام/

  1. محبوب گفت:

    خیلی عالیه مرسیییی

  2. رضا گفت:

    با سلام به دادستان محترم
    جای بسی تشکر است که به مقوله خدمات اجتماعی ورود پیدا کرده‌اید. بلکه برخی مسوولین رگ غیرتشان بجنبد و برای بسیاری از مشکلات که با کمی همت حل می‌شود اقدام نمایند. از جمله:
    عدم وجود چند عدد دوش حمام عمومی که مطمئناً از چراغانی بی سلیقه برخی میادین و آویزان کردن گل در شهر واجب تر می باشد.
    مسئله فاضلاب شهری که غیر مستقیم و گاه مستقیم وارد رودخانه شهر شده مشکلات پنهانی را به وجود می آورد.
    انتقال محل دفن اموات به خارج از شهر چون محل کنونی ظرفیتش تمام شده و از نظر بهداشت صحیح نمی باشد.
    فکری برای جلوگیری از مزاحمت برگزاری مراسم عروسی در معابر و کوچه‌ها.
    جلوگیری از مزاحمت موتورسوارانی که خصوصا شبها امنیت و آسایش را از مردم سلب می کنند.
    و…

Go to TOP