چاپ خبــر
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

اقتدار امروز ایران، نتیجه پایبندی مردم به راه شهدا است

فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله استان اصفهان در یادواره شهدای فریدونشهر با اشاره به اقتدار و عزت ایران و جبهه مقاومت در منطقه همچون در ماجرای توفیق کشتی‌ها، در ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی و در مبارزه با داعش، این اقتدار را نتیجه پایبندی مردم به راه شهدا عنوان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله استان اصفهان عصر امروز در یادواره شهدای شهرستان فریدونشهر با اشاره به این که مردم، جغرافیا و نوع حکومت سه مؤلفه موفقیت هر حکومتی است، علم و فرهنگ متصل به وحی را پارامتری دانست که در کنار این سه مؤلفه حکومت اسلامی ایران را به قدرت و موفقیت کنونی رسانده و ملت‌ها را شیفته و جذب خود کرده است.

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا با اظهار این که آمریکا از ابتدای انقلاب دشمنی خود را آغاز کرد، از توطئه‌های دشمن علیه کشور ما سخن گفت و غارت پادگان مهاباد با کلیه تجهیزات و مهمات تنها 20 روز بعد از انقلاب توسط حزب دموکرات، پایین آوردن قدرت دفاعی کشور از طریق نفوذی‌های خود با اقداماتی همچون لغو قرارداد خرید هواپیماهای پیشرفته F16، رساندن استعداد ارتش کشور به زیر 500 هزار نفر، کاهش مدت خدمت سربازی به زیر دو سال و تخلیه کردن پادگان‌های مرزی، طرح‌ریزی کودتاهای مختلف همچون کودتای نوژه و تحمیل جنگ غافلگیرانه توسط رژیم بعث عراق را از جمله این توطئه‌ها خواند.

وی به شکست‌های متعدد در 9 ماه اول جنگ به دلیل خیانت‌های بنی صدر اشاره کرد و تصریح کرد: با عزل بنی صدر و گرفتن فرماندهی کل قوا از او، پیروزی‌ها یکی پس از دیگری برای رزمندگان اسلام به دست آمد.

فرمانده سپاه استان به سه عرصه تهاجم فرهنگی دشمن پرداخت و گفت: امروز بیشترین تلاش دشمن برای متلاشی کردن کانون خانواده‌های ایرانی با ابزار فضای مجازی است.

سردار فدا عنوان کرد: دومین تمرکز دشمن در جنگ فرهنگی در مراکز آموزشی همچون مهدهای کودک و مدارس بوده و سومین عرصه مبارزه نرم دشمن الگوسازی برای مردم ما است در حالی که هر یک از شهدای ما این قابلیت را دارند که به جای شخصیت‌های تخیلی و کارتونی به عنوان یک قهرمان و الگو مطرح شوند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها یکی از تک تیراندازان خود را که با سلاح پیشرفته و دریافت درامد آن چنانی توانسته 160 شلیک موفق آن هم در بین مردم بی دفاع عراق داشته باشد را به عنوان موفق‌‌ترین تک تیرانداز دنیا مطرح و به عنوان یک قهرمان معرفی کرده‌اند و نام او را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده‌اند در حالی که شهید عبدالرسول زرین هنگامی که ندای جهاد را شنید هشت سر عائله را بدون هیچ شغل و درآمدی رها کرد و به جبهه شتافت و در دفاع مقدس 4000 شلیک موفق با سلاح آن روز و آن هم به فرماندهان رژیم بعث عراق از خود برجای گذاشت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله اصفهان در همین باب شهدای شاخصی همچون شهید حسین همدانی که با تدابیر خود سوریه را از چنگ داعش نجات داد و شهید حسن طهرانی مقدم که ثمره تلاشش ساخت موشک با برد دو هزار کیلومتر و خطای یک متر با دست خالی بود را معرفی کرد.

سردار فدا از پیشرفت‌های ایران اسلامی و قدرت بلامنازع آن سخن گفت و عنوان کرد: اگر روزی حتی اجازه وارد کردن سیم خاردار در کشور را نداشتیم اما امروز پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را بعد از دو بار عدم توجه به تذکر ما، با اقتدار ساقط می‌کنیم و این کشور در مقابل این اتفاق هیچ اقدامی نمی‌تواند انجام دهد.

وی اظهار کرد: آمریکا به قدری در برابر اقتدار ایران مستأصل شده که بعد از واقعه ساقط کردن پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکا توسط ایران، زمانی که به ترامپ گفتند ایران را تهدید کردی، انکار کرد و علاوه بر آن گفت من از ایرانی‌ها تشکر می‌کنم که هواپیمای حامل سرنشین ما را که همراه با پهپاد پرواز می‌کرد را نزدند.

فرمانده سپاه استان به عزت ایران در ماجرای توفیق کشتی انگلیسی نیز اشاره کرد و این چنین افزود: در واقعه توفیق کشتی ایرانی در تنگه جبل الطارق توسط انگلیسی‌ها و خارج از عرف بین المللی، زمانی که رهبر معظم انقلاب «انگلیسی‌ها جواب این خباثت خود را خواهند گرفت»، کمتر از سه روز بعد 12 نفر از جوانان این مملکت در سپاه بدون کوچکترین ترسی وارد قول آهنی انگلیسی با یک کیلومتر طول و 500 متر عرض شده، آن را توقیف کردند و به سمت بندرگاه ما هدایتش کردند.

سردار فدا اظهار کرد: این عظمت به برکت امام راحل رحمة الله، شهدا، رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه مردم به وجود آمده و به کل جبهه مقاومت در سراسر جهان صادر شده است تا جایی که گروه کوچک و تحت محاصره شدید انصار الله یمن بزرگترین و مجهزترین پالایشگاه عربستان را مورد حمله قرار می‌دهد و عربستانی که بزرگترین صادر کننده نفت بود را تبدیل می‌کند به وارد کننده نفت.

وی گفت: برخی ما را از سایه جنگ می ترسنانند اما مطمئن باشید هیچ جنگی سر نخواهد گرفت چرا که آمریکایی‌ها توان، ظرفیت و امکان جنگ ندارند و همین الان گرفتار مسائل و مشکلات پیچیده داخلی خودشان شده‌اند که هیچ خبری از آن به گوش مردم ما نمی‌رسد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله استان اصفهان این سؤال را مطرح کرد که مگر قرار نبود تابستان 96 تابستان داغ در ایران رقم بخورد، مگر نگفتند کریسمس را در ایران جشن می‌گیریم، مگر نگفتند جمهوری اسلامی جشن 40 سالگی انقلاب را برگزار نخواهد کرد، پس چه شد این وعده‌ها؟

سردار فدا بیان کرد حضور و پشتیبانی مردم، وحدت بین مسئولین، همدلی در کشور و پایبندی به ارزش‌ها امروز ایران را به این عزت و اقتدار رسانده ولی عده‌ای تلاش می‌کنند اسامی شهدا را از شهرها و خیابان‌ها پاک کنند که باید بدانند کسانی که بخواهند به این آرمان‌ها پشت پا بزنند جایی در این مملکت نخواهند داشت.

وی افزود: حضور مردم موجب امیدواری خدمتگذاران نظام است و امیدواریم همان گونه که در گام اول انقلاب هیمنه ابرقدرت‌ها را شکستیم، در گام دوم اسرائیل را ریشه‌کن کنیم.

فرمانده سپاه استان گفت: این امر امروز در حال تحقق است همان گونه که زمانی که حکومت بعثی عراق با حمایت مستقیم 35 کشور به ما حمله کرد کسی باورش نمی‌شد همچون امروزی بیاید که موکب داران عراقی بیایند نزد رهبر معظم انقلاب و عرض ارادت کنند و کسی باورش نمی‌شد روزی برسد که سنگر ما پشت دیوار حائل اسرائیل باشد و این حد از امنیت و آرامش را در کشورمان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

Go to TOP