چاپ خبــر

کسب رتبه اول نذر کتاب در سطح استان توسط مردم فریدونشهر

مردم شهرستان فریدونشهر با اهدای شش هزار جلو کتاب در طرح بحار کتاب انوار دانایی به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان رتبه اول اهدای کتاب در استان را کسب کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فریدونشهر در گفتگو با پونه‌زار اظهار کرد: مردم شهرستان فریدونشهر در جشنواره «بحار کتاب انوار دانایی» که در قالب نذر کتاب و اهدای کتب نفیس به کتابخانه‌ها برگزار شد، با اهدای بیش از شش هزار نسخه کتاب با ارزش ریالی ۱۴۰ میلیون تومان به دو کتابخانه فریدونشهر و برف‌انبار بالاترین آمار اهدای کتاب را در بین شهرستان‌های استان کسب کردند.

غلامرضا جعفری افزود: در این جشنواره که در مدت زمان حدود پنج ماه با هدف غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ها برگزار شد، کتابخانه آل‌یاسین فریدونشهر رتبه دوم را از لحاظ تعداد کتب اهدا شده با لحاظ کیفیت آن، در بین ۲۹۷ کتابخانه استان کسب کرد.

وی گفت: از بین کتب اهدایی به کتابخانه‌های فریدونشهر حدود ۷۰۰ نسخه کتاب به دلیل محتوایی یا ظاهری غیرقابل استفاده بودند که پس از انتقال به استان با کتب به روز و جدید تعویض شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان تصریح کرد: این اداره همچنین در طرح مهر کریمانه و تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند در سطح ادارات کتابخانه‌های عمومی استان جزء پنج شهرستان برتر قرار گرفت.

انتهای پیام/

Go to TOP