چاپ خبــر

فرمان فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مقابله با کرونا/ «قرارگاه بهداشتی و درمانی» برای سازماندهی خدمات به مردم تشکیل شود

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح فرمان در زمینه مقابله با کرونا/ «قرارگاه بهداشتی و درمانی» برای سازماندهی خدمات به مردم تشکیل شود

«بسمه‌تعالی
سردار سرلشکر باقری

با تقدیر از خدماتی که نیروهای مسلّح تاکنون در زمینه‌ی کرونا به مردم عزیز تقدیم کرده‌اند و با تاکید بر ادامه و گسترش هرچه بیشتر آن، لازم است سازماندهی این خدمات به شکل یک قرارگاه بهداشتی و درمانی بوده و علاوه بر درمان و ایجاد مراکز درمانی مانند بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه و غیره، به پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری با شیوه‌های لازم نیز بپردازد.

تقسیم وظائف و مأموریت‌های سازمان‌ها و بخش‌های نیروهای مسلّح از وظائف این قرارگاه است. این قرارگاه باید در هماهنگی کامل با دولت و وزارت بهداشت و درمان عمل کند.

این اقدام باتوجه به قرائنی که احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد را مطرح کرده می‌تواند جنبه‌ی رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملّی بیفزاید.

میداست با هدایت الهی و پشتیبانی ویژه‌ی حضرت بقیه الله ارواحنا فداه ملت ایران همواره پیروز و برخوردار از امنیت و سلامت باشند.

Go to TOP