چاپ خبــر

خطر بیخ گوش فریدونشهری‌ها

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زارطبق اعلام رسمی کانال فریدنیها تاکنون در شهرستان فریدن ۱۲ مورد مثبت ابتلا به کرونا و ۱۷ مورد مشکوک شناسایی شدند که از این بین ۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند. فریدن یکی از سه شهرستان نگران‌کننده استان در رابطه با رشد کرونا اعلام شده است.در شهرستان چادگان هم ۵ مورد مثبت و ۱۰ مورد مشکوک شناسایی شده‌اند. فریدونشهر هرچند تاکنون مورد مثبتی نداشته است اما بنا بر اظهارات مبتلایان به کرونا در شهرهای دیگر، در روزهای اخیر در فریدونشهر تردد داشته‌اند و غیر از این، طی روزهای گذشته خانواده‌های زیادی از شهرهای آلوده وارد فریدونشهر شده‌اند که یک مورد از آن‌ها هم‌اکنون به عنوان مورد مشکوک با احتمال زیاد کرونا در بیمارستان فریدونشهر بستری است.

از شما خواهر و برادر عزیز نمی‌خواهیم مثل پرستاران به بیمارستان بروید و با کرونا بجنگید، از شما نمی‌خواهیم بروید کوه بکنید، فقط و فقط برای سلامتی خودتان و جامعه‌تان و برای شکستن زنجیره انتقال در خانه بمانید. بنشینید؛ استراحت کنید؛ فیلم نگاه کنید؛ کتاب بخوانید؛ در کنار اعضای خانواده لذت ببرید و اگر مجبوووورید از خانه خارج شوید در بالاترین سطح ممکن بهداشت را رعایت کنید. دستی را که با آن دستگیره در مغازه‌ای را باز می‌کنید یا دستی که به اجناس قفسه فروشکاهی دست می‌زنید قبل از شستشو به صورت خود نمالید و وارد منزل نشوید؛ لباسی را که بیرون از خانه می‌پوشید وارد محیط منزل نکنید و …

فرزندان خود را در خانه نگه دارید. امسال نه عیدی وجود دارد و نه شب عیدی. بگذارید دو ماه دیگر داغدار از دست دادن همشهریان و عزیزانمان نباشیم. شما راننده گرامی هیچ کس نمی‌تواند شما را مجبور کند از تهران و اصفهان و نجف‌آباد و غیره مسافر به فریدونشهر نیاورید اما نگاه کنید به بیمارستان فریدونشهر که نه آن قدر دارو دارد، نه امکانات و نه متخصص برای درمان کرونا. اگر یکی از مسافرانی که در دوراهی جلو ورودشان گرفته می‌شود و توسط شما با اتوبوس به فریدونشهر می‌آید مبتلا به کرونا باشد، باید منتظر اتفاقات بدی در این شهرستان باشیم.

 

Go to TOP