چاپ خبــر

آخرین آمار کرونا در فریدونشهر

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر در گفتگو با پونه‌زار اظهار کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان تا امروز دوم فروردین ۴ مورد بوده است.

دکتر علیرضا زمان‌پور گفت: تاکنون ۱۵ نفر در شهرستان فریدونشهر علایم ابتلا به کرونا را داشته‌اند که آزمایش ۴ مورد مثبت و ۳ مورد منفی بوده است و پاسخ آزمایش ۸ مورد دیگر هنوز اعلام نشده است. وی تصریح کرد: از بین موارد مشکوک، سه مورد به دلیل حال نامساعد در آی‌سی‌یو بیمارستان‌های داران، نجف‌آباد و اصفهان بستری شده‌اند. مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر یک خبر خوش هم داشت و آن این که بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان از حال عمومی خوبی برخوردارند و یک نفر از ایشان امروز مرخص شد و دو‌نفر دیگر هم تا دو روز دیگر مرخص خواهند شد. زمان‌پور اما از کاهش ۸۰ درصدی مراجعات به بیمارستان فریدونشهر طی دو‌ هفته گذشته سخن گفت و با بیان این که مراجعه نکردن مردم به بیمارستان به خاطر نگرانی از ابتلا به کروناست، بیان کرد: فضای بیمارستان هر یک ساعت ضدعفونی می‌شود و مردم نگرانی بابت بهداشت و سلامت بیمارستان نداشته باشند.

وی گفت: نگران این هستیم که فرد بیماری به خاطر ترس از ابتلا به کرونا به بیمارستان مراجعه نکرده، بیماری خود را درمان نکند و با مشکلات بیشتری روبرو شود.

لطفاً اخبار موثق را تنها از منابع خبری معتبر دریافت کنید و با شایعه‌پراکنی با آبروی دیگران بازی نکنید. طی روزهای گذشته خبر ابتلای یکی از آرایشگرهای فریدونشهر به این ویروس در فضای مجازی منتشر شده بود که موجب به وجود آمدن دردسرهایی برای وی شده بود. با پیگیری خبرنگار ما مشخص شد این مسأله شایعه بوده و صحت ندارد و این فرد در صحت کامل به سر می‌برد.

 

Go to TOP