چاپ خبــر

اسکی بازان و تیوپ سواران نکات ایمنی را رعایت کنند

رییس هیئت اسکی استان اصفهان ضمن اعلام آمادگی پیست اسکی فریدونشهر و پیست افوس برای پذیرایی از مردم در آخر هفته گفت: اسکی بازان و تیوپ سواران تمامی نکات ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ مهدی سلیمی اظهارکرد: به اسکی بازان و تیوپ سوارانی که این هفته راهی پیست می‌شوند توصیه می‌کنیم همچون گذشته نکات ایمنی را رعایت کنند تا تفریح مطلوبی داشته باشند، همچنین پیست افوس نیز در همین منطقه است و در صورت شلوغی پیست فریدونشهر، مردم می‌توانند به پیست افوس که البته آزمایشی است، مراجعه کنند.

وی ادامه داد: به افرادی که به پیست می‌آیند توصیه می‌شود از لوازم استاندارد و مناسب استفاده کنند، به نکات مربیان حاضر در محل توجه کنند.

رییس هیئت اسکی استان اصفهان گفت: مکان تیوپ سواری از پیست اسکی جدا است و تقاضا داریم که تیوپ سواران در مکان اختصاصی خود فعالیت کنند تا مصدومیت و مشکلی پیش نیاید.

سلیمی خاطرنشان‌کرد: در هفته گذشته استقبال چشمگیری از پیست اسکی فریدونشهر انجام شد، پیش بینی می‌کنیم که این هفته هم به همین صورت باشد، نیروهای امدادی همچون اورژانس و نیروی انتظامی نیز در روزهای آخر هفته در محل به صورت شیفت حضور دارند و در صورت نیاز، کمک حال مردم خواهند بود.

Go to TOP