چاپ خبــر
رییس کل دادگستری استان اصفهان دستور داد:

فاضلاب فریدونشهر اجرا شود

پیگیری دادستان شهرستان فریدونشهر نتیجه داد و دستور تکمیل پروژه فاضلاب فریدونشهر صادر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رییس کل دادگستری استان اصفهان برای اجرای فاضلاب فریدونشهر دستور داد.

روابط عمومی دادگستری شهرستان فریدونشهر، با یادآوری اینکه  از آغاز  پروژه فاضلاب شهر فریدونشهر زمان بسیاری می گذرد، گفت: تکمیل این پروژه هم اکنون مورد مطالبه مردم است که در خواست به حق و به جا است

وی به پیگیری های لازم دادستان فریدونشهر با هدف احقاق حقوق عامه اشاره کرد و افزود: این پیگیری ها در شهرستان نتیجه نداشت از این رو مکاتباتی را در این خصوص با ریاست کل دادگستری استان انجام شد و  دستور اقدام عاجل برای تکمیل فاضلاب شهر فریدونشهر صادر شد و جکم آن به مدیر کل و مسئولین آبفای استان رسید.

روابط عمومی دادگستری شهرستان فریدونشهر از مکاتباتی با مسئولان استانی در خصوص تکمیل پروژه برق‌رسانی به مسکن مهر  خبر داد  و بر اعلام نتایج آن پس از کسب  نتیجه  تاکید کرد.

پایگاه خبری پونه زار ، پیگیر این خبر و حصول نتیجه   این دستور رییس دادگستری کل استان است.

مردم فریدونشهر 15 سال صبر کردند تا سال 94 کلنگ فاضلاب شهر بر زمین بخورد و اکنون در سال 99 هنوز این پروژه به سرانجام نرسیده است و با دستور رییس کل دادگستری استان اصفهان ، امیدها در این مورد بار دیگر زنده شده است.

انتهای پیام/ پونه زار

  1. رضا گفت:

    گرگهایی که در مرکز استان 40 سال است دهان باز کرده و مثل زالو خون مردم و مخصوصا شهرستانی ها را می مکند.25 سال که سهل است تا انقلاب مهدی(عج) هم خبری از انجام برنامه فاضلاب فریدونشهر خبری نخواهد شد!!! مسئولین استان و در راس آنها آب منطقه ای فقط در فکر غارت آب روانهای منطقه فریدونشهر هستند تا جایی که خانواده های زیادی را به خاک سیاه نشاندند و مردم جایی برای فریادرسی نمی یابند. نمونه بارز ظلم زیر سایه اسلام ناب محمدی و عدالت علی وار در این شهرستان جریان دارد. کاری که سران استان در این شهرستان انجام میدهند کشورهای استعمارگر در هیچ کشوری انجام ندادند!!!

  2. همشهری گفت:

    لطفا به دادستان بگید مسکن مهر را هم قرار بود پیگیری کنید خبری نشد ؟

Go to TOP