چاپ خبــر

آغاز پیش فروش واحدهای مجتمع مسکونی در حال احداث در فریدونشهر

ثبت نام مازاد بر واحدهای مسکن مهر فریدونشهر و تأمین مسکن جهت کنترل قیمت‌ها سبب شد تا با پیگیری فرمانداری این شهرستان، توافق‌نامه‌‌ای بین شرکت تعاونی مسکن مهر و اداره راه و شهرسازی منعقد شود تا قطعه زمینی به منظور احداث واحدهای مازاد و تأمین بخشی از هزینه‌های این شرکت تعاونی در اختیار مسکن مهر فریدونشهر قرار گیرد.

پس از توافق تعاونی مسکن مهر با شرکت خصوصی فراساز بابت احداث مجتمع مسکونی در این زمین، از سال گذشته عملیات احداث واحدهای مسکونی در آن آغاز شده و هرچند به دلیل تغییر و اصلاح ابعاد هندسی و لزوم طی مراحل اداری و کمیسیون‌های مربوطه وقفه‌ای در اجرای این طرح ایجاد شد، اما با همت شرکت فراساز به عنوان پیمانکار طرح، عملیات زهکشی مجتمع با حجم ٨۵٠ متر مکعب و عملیات خاکبرداری آن با حجم ۴۵ هزار متر مکعب به انجام رسید.

اکنون نقشه‌های معماری و سازه و تأسیسات این طرح با زیربنای ۱۵ هزار متر مربع تهیه و تأیید شده است و با توجه به پایان فصل کاری در شهرستان، با آغاز سال ۱۴۰۰ عملیات ساختمان‌سازی در این زمین از سر گرفته خواهد شد.

پیش بینی می‌شود این واحدهای مسکونی ظرف ۳۶ ماه کاری به خریداران واگذار شود. این مجتمع مسکونی که در شمالی‌ترین قسمت مسکن مهر واقع است، از امکاناتی نظیر سالن اجتماعات و سالن ورزشی و امکانات رفاهی دیگر برخوردار است.

تعداد محدودی از این واحد‌های مسکونی اکنون پیش فروش می‌شود. متقاضیان می‌توانند از ۱۰ لغایت ٢٠ مهرماه جهت ثبت نام به دفتر شرکت ساختمان سازی واقع در ورودی مجتمع مسکن مهر فریدونشهر مراجعه فرمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵٧۵٩٧٠٠٣ تماس حاصل فرمایند.

همچنین ضروری است اعضای مازاد مسکن مهر جهت انتخاب واحد و تعیین تکلیف واریزی خود در این تاریخ به دفتر مذکور مراجعه نمایند.

(شرکت فراساز)

Go to TOP