چاپ خبــر

غیرحضوری شدن آموزش در مدارس فریدونشهر

مدارس شهری و شبانه روزی شهرستان فریدونشهر از فردا شنبه به مدت یک هفته غیرحضوری شد. مدارس روستایی به تناسب امکانات و بسترهای موجود آموزش غیرحضوری به اطلاع مدارس خواهد رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر در گفتگو با پونه زار اظهار کرد: با توجه به این که شرایط فریدونشهر از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا بین وضعیت زرد و قرمز یعنی در وضعیت نارنجی قرار دارد، تصمیم بر رعایت احتیاط و عمل بر مبنای شرایط قرمز اتخاذ شد لذا از شنبه ۹۹/۷/۱۲ به مدت یک هفته مدارس شبانه روزی و مدارس شهری در این شهرستان به صورت غیرحضوری به فعالیت آموزشی خواهند پرداخت.

نیما حسینی تصریح کرد: بنا بر این تصمیم با توجه به مشکلات زیرساختی در برخی روستاها با هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شد در روستاهایی که امکان استفاده از آموزش غیرحضوری فراهم نیست، متناسب با فضا و تعداد دانش آموزان تا روز شنبه تصمیم گیری کرده و تصمیم نهایی به اطلاع مدیران مدارس برسد.

وی گفت: کارکنان و معلمان همه مدارس شهرستان در این مدت باید در مدرسه حضور داشته باشند.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش فریدونشهر در پاسخ به مشکل اتصال برخی از معلمان و دانش آموزان به شبکه «شاد» افزود: این مشکل در حال رفع است و هر معلمی که در اتصال به شبکه «شاد» با مشکل روبرو است می‌تواند از طریق این اداره نسبت به رفع مشکل اتصال خود به شبکه «شاد» اقدام کند.

دکتر علیرضا زمان پور، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر، در رابطه با انتشار اخبار مبنی بر نارنجی شدن وضعیت کرونا در این شهرستان تصریح کرد: هرچند شرایط این شهرستان کمی بهتر شده اما لازم است مردم شرایط قرمز را ملاک رعایت محدودیت‌ها قرار داده و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حساسیت به خرج دهند.

انتهای پیام/

Go to TOP