چاپ خبــر

ترور دانشمند هسته‌ای ایران/ مسئولان ارشد شهرستان فریدونشهر ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردند

دانشمند برجسته هسته‌ای کشور عصر امروز در یک اقدام تروریستی به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، ساعاتی قبل یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی کشور در منطقه آبسرد دماوند ترور شد و متاسفانه تلاش‌ها برای احیای این دانشمند کشورمان به نتیجه نرسیده و وی به شهادت رسید.

دانشمند به شهادت رسیده محسن فخری زاده است که یکی از دانشمندان مؤثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است. او تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی یک بار در سال‌های گذشته شکست خورده بود.

رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است./ تسنیم

در پی ترور امروز دانشمند هسته‌ای کشورمان، مسئولان ارشد شهرستان فریدونشهر با ارسال پیام‌هایی این اقدام ذلیلانه را محکوم کردند. حسین محمدصالحی، نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، حجت‌‌الاسلام اسماعیل شامحمدی، امام جمعه فریدونشهر و رضا صفری، فرماندار این شهرستان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، ترور وی را نشان‌دهنده درماندگی دشمن در برابر پیشرفت‌های علمی کشورمان دانستند.

انتهای پیام/ احسان جدیدی

  1. فریدونشهری گفت:

    باسلام
    شهید وازه زیبای مردان خداست وآرزوی دلدادگان به الله است .این شهادت ارزانی مردان مرداست .که با غیرت خود دین وملت خودرا به بیگانگان نمی فروشند واین شهید محسن فخر ایران وایرانی است.شهادتش مبارک بادبرامت اسلام وامام زمان عج ما قدردان او ورهروانش تا ابد خواهیم بود یادش گرامی باد.انشاءالله

    ×ژ

Go to TOP