چاپ خبــر

9 روستای فریدونشهر در محاصره برف قرار گرفته اند

بخشدار مرکزی فریدونشهر گفت: به دلیل شدت بارش و کولاک ، راه های ارتباطی هفت روستای پشتکوه دوم و روستای کمران و گوگان از توابع پشتکوه اول در این شهرستان مسدود شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی پونه زار؛ گشتاسب مری اظهار داشت: به دلیل شدت بارش ها و کولاک مسیر روستاهای کلوسه، دورک ، وستگان ، وزوه ، کاهگانک ، کاهگان پایین و گاهگان بالا کمران و گوکان قطع بوده که نیروهای راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند.

وی ادامه داد: اکیپ های راهداری فریدونشهر در تمام مسیرهای مواصلاتی و اصلی شهرستان در تردد بوده تا مسیرها را بازگشایی کنند و این در حالی است که در مسیر دهستان های پشتکوه اول و دوم کولاک شدید هم چنان ادامه داشته و کار برف روبی و بازگشایی مسیرها را با کندی مواجه کرده است.

بخشدار فریدونشهر تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مسیرهای اصلی و روستاهای شرق شهرستان باز بوده و تردد وسایل نقلیه با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به دلیل بارش برف و در برخی نقاط بروز پدیده کولاک، سطح جاده ها لغزنده و نیازمند دقت و هوشیاری کامل از سوی رانندگان است و مسافرانی که قصد تردد در راه های مواصلاتی شهرستان فریدونشهر را دارند باید به تجهیزات ایمنی مجهز باشند تا در مقاطع لازم از آن استفاده کنند.

Go to TOP