چاپ خبــر
رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونشهر:

فریدونشهر مشمول مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن نیست

توازهی با اشاره به دوبار ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان فریدونشهر گفت: این طرح مخصوص شهرهایی است که تا کنون از مردم برای شرکت در آن، ثبت نام نشده است لذا فریدونشهر شامل سومین ثبت نام طرح اقدام ملی نخواهد شد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار ، رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونشهر در پاسخ به نحوه ثبت نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن که از دیروز پنج‌شنبه ۱۸ دی‌ماه در برخی از شهرهای کشور شروع شده است گفت: این مرحله صرفاً در شهرهایی فعال خواهد شد که در مراحل قبلی هیچ ثبت نامی نداشته‌اند و برای شهرستان فریدونشهر که در دو مرحله قبلی ثبت نام داشته است فعال نخواهد شد. لذا از شهروندان عزیز در خواست نمود تا از مراجعه به اداره راه و شهرسازی برای این منظور خودداری کنند.

هادی توازهی افزود: در شهرستان فریدونشهر در مراحل قبل ۶۸۵ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این بین، تعداد ۳۸۰ نفر واجد شرایط بوده و تنها ۱۶۶ نفر در شهر فریدونشهر اقدام به تکمیل پرونده کرده و تأیید نهایی شده‌اند و از این بین ۷۵ نفر واریز وجه داشته‌اند ولی متأسفانه در شهر برف انبار از بین ۵۳ ثبت نام کننده، هیچ کدام اقدام به تکمیل پرونده نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: بدیهی است که با توجه به اعطای مهلت‌های قبلی به ثبت نام کنندگان، افرادی که تاکنون پرونده خود را تکمیل نکرده‌اند از لیست حذف خواهند شد لذا لازم است افرادی که تا ۳۰ آذرماه اقدام به تکمیل پرونده کرده اما واریز وجه نداشته‌اند، در اولین فرصت وجه اولیه را واریز کنند، در غیر این صورت این افراد نیز از لیست پروژه حذف خواهند شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونشهر ادامه داد: در صورت تغییر برنامه وزارت راه و شهرسازی، برنامه های ابلاغی جدید به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/پونه زار

Go to TOP