چاپ خبــر

راهسازی در روستای وزوه فریدونشهر نیاز به اعتبارات کلان دارد

بخشدار فریدونشهر گفت: راهسازی در روستاهای وزوه و حیران از دغدغه های اصلی و پروژه مهم شهرستان محسوب می شود که نیاز به اعتبارات کلان دارد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از خبرگزاری مهر، گشتاسب مری بخشدار فریدونشهر اظهار داشت: روستای وزوه و حیران به دلیل صعب العبور بودن و قرار گرفتن در مسیر کوه ها و شیب تند و همچنین نبود اعتبارات کافی امکان جاده سازی در این روستاها در سال جاری میسر نیست.

 

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان به صورت جدی این مساله را پیگیری می کنند افزود: کوه‌های محکم و بزرگی سر راه این روستا واقع شده است که ادامه عملیات راه‌سازی را با مشکل مواجه کرده و ادامه فعالیت‌ها باید از روستاهای استان‌های هم‌جوار انجام شود.

 

بخشدار فریدونشهر با بیان اینکه طرح هادی، الفبای زیر ساخت و بهسازی روستا ها به شمار می رود، اضافه کرد: طرح هادی از طرح های زیر بنایی و خدمت ماندگار در خصوص عمران و آبادانی روستاها است که به طور جدی پیگیر تهیه طرح هادی برای بقیه روستاهای فاقد این طرح هستیم.

 

وی اعتبار اولیه برای ایجاد طرح هادی در روستاها را در حدود 300 میلیون ریال دانست و افزود: در سال گذشته براساس میزان اعتبار تخصیص داده شده ، فعالیت های عمرانی و ابادانی در روستاها صورت گرفت.

مری در مورد وضعیت آموزش و تحصیل دانش آموزان در روستاهای محروم شهرستان فریدونشهر افزود: در تمام روستاهای پشتکوه اول و پشتکوه دوم و حتی در روستاهای صعب العبور این شهرستان نیز معلم حضور دارد.

Go to TOP