چاپ خبــر

توافق مجلس و دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سال 93

یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در این جلسه مقرر شد که اجرای فاز دوم قانون هدفمندی با رویکرد توجه به بخش های سلامت و تولید و محیط زیست در سال آینده در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی پونه زار به نقل از ایسنا، اسماعیل جلیلی  عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد: صبح امروز جلسه هم اندیشی دولت و مجلس برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی با حضور رئیس جمهور، معاون اول، معاون پارلمانی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی، وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی، ترکان مشاور رئیس جمهور، روسای کمیسیون های تخصصی و اعضای کمیسیون تلفیق و باهنر نایب رئیس مجلس برگزار شد.

وی در توضیح جزییات این جلسه گفت: در این جلسه مقرر شد که سال آینده اجرای فاز دوم هدفمندی در دستور کار قرار گیرد با این تفاوت که همچون دوره های قبل به بخش هایی که تحت تاثیر اجرای قانون هدفمندی و افزایش قیمت ها دچار مشکل می شود توجه شود و به نوعی برای جبران خسارات آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: با توجه به تصمیم اتخاذ شده فاز دوم قانون هدفمندی سال آینده با رویکرد توجه جدی به بخش های سلامت و تولید و محیط زیست استفاده می شود و در کنار آن موضوع مصرف بهینه نیز در دستور کار قرار می گیرد.

Go to TOP