چاپ خبــر

معدوم سازی 730 کیلوگرم مواد غذایی و بهداشتی فاسد در فریدونشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر از معدوم سازی 730 کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی بهداشتی فاسد و تاریخ گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر در گفتگو با پونه زار از جمع آوری و معدوم سازی 730 کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی-بهداشتی فاسد شده و تاریخ گذشته در شهرستان فریدونشهر خبر داد.

افشین ملیانی گفت: این کالاها ظرف مدت یک ماه گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط این شبکه از فروشگاه‌های مواد غذایی، بقالی‌ها، فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی و غیره کشف و جمع آوری شده بودند.

وی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر خانواده‌ها بر مصرف مواد غذایی مطمئن به ویژه در شرایط اپیدمی در جامعه، از نقش بازرسی‌های واحد بهداشت محیط از اصناف برای پایش سلامت مواد غذایی و بهداشتی عرضه شده در سطح شهرستان سخن گفت و از مردم خواست در شرایط این چنینی بیش از پیش مراقب تهدیدات سلامتی خود از طریق مصرف مواد غذایی و بهداشتی فاسدشدنی باشند.

ملیانی، بهداشت و درمان را دو بازوی تلاشگر در جهت حفظ سلامت جامعه دانست و تأکید کرد: در شرایط کرونایی در کنار مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این کادر بهداشت بودند که با تست گیری، ارائه آموزش‌ها، انجام قرنطینه‌ها و موارد این چنینی ایثارگرانه در خط مقدم به مقابله با کووید 19 پرداختند.

انتهای پیام/

Go to TOP