چاپ خبــر

انتخاب شناگر فریدونشهری به عنوان نماینده استان اصفهان در مسابقات کشوری

شناگر فریدونشهری در مسابقات انتخابی استان اصفهان به عنوان نماینده این استان برای حضور در مسابقات شنای آزاد پیشکسوتان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، فتح اله حسینی، مسئول هیأت شنای شهرستان فریدونشهر با کسب موفقیت در مسابقات انتخابی استان اصفهان، به عنوان نماینده این استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور ماده ۱۵۰۰ متر آب‌های آزاد دریای خزر در رده سنی پیشکسوتان انتخاب شد.

در حالی که از آغاز شیوع کرونا ورزش شنا نیز مانند سایر ورزش‌ها برای رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی تحت تأثیر قرار گرفته و مسابقات این ورزش به تعطیلی درآمده بود، این رقابت‌ها جزء معدود مسابقات تدارک دیده شده در این رشته در ایام کرونا است. این مسابقات در سواحل شهرستان نوشهر در استان مازندران برگزار می‌شود و هم اکنون منتخبین استان‌های مختلف کشور برای حضور در این رقابت‌ها به نوشهر اعزام شده‌اند.

این شناگر فریدونشهری سال‌هاست برای رشد و تقویت ورزش شنا که یکی از سه ورزش توصیه شده در آموزه‌های اسلامی است تلاش می‌کند. از لحاظ فیزیولوژی ورزش شنا سبب تقویت غالب عضلات بدن می‌شود و در برخی منابع از آن به عنوان ورزش مادر یاد شده است.

انتهای پیام/

Go to TOP