چاپ خبــر

توزیع 1600 بسته کمک معیشتی جدید برای اقشار کم درآمد شهرستان فریدونشهر

سردار فدا عصر دیروز در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر از 1600 بسته کمک معیشتی که با کمک ستاد اجرایی فرمان امام خمینی -رحمة الله علیه-، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد علوی تهیه و آماده توزیع بین اقشار آسیب دیده از شرایط کرونایی و یا اقشار کم درآمد شده است، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، فرمانده سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه- استان اصفهان در سفر به شهرستان فریدونشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در گفتگو با پونه زار از اقدامات این سپاه در گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی سخن گفت.

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا اظهار کرد: سپاه اصفهان بعد از دستورات ماه گذشته رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور قوی‌تر بسیج در میدان مقابله با کرونا تلاش کرد با توسعه ظرفیت واکسیناسیون استان، به راهبردی‌ترین هدف ستاد کرونا و مسئولان بهداشت و درمان در مقابله با این ویروس جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: در استان تلاش کردیم با تهیه 60 دستگاه اکسیژن‌ساز و همچنین تعدادی کپسول اکسیژن، این تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی با درگیری ریه را به رایگان و به صورت امانت در سطح استان جهت استفاده این بیماران توزیع کنیم.

این یادگار جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دفاع مقدس بخش سوم تلاش‌های سپاه برای مقابله با اوضاع کرونایی را تلاش‌های اقتصادی بسیجیان عنوان و تصریح کرد: در شرایطی که بسیاری از خانواده‌ها به خاطر اوضاع کرونایی از تأمین معیشت و نیازهای اولیه خود بازماندند تلاش شد با توزیع بسته‌های معیشتی و برطرف کردن سایر نیازها، به این خانواده‌ها کمک شود که امروز نیز در این جهت و به مناسبت هفته دفاع مقدس تعدادی از خانه‌های محرومین احداث شده توسط بسیجیان و همچنین از طرح‌های محرومیت زدایی افتتاح شد.

سردار فدا همچنین عصر دیروز در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر از 1600 بسته کمک معیشتی که با کمک ستاد اجرایی فرمان امام خمینی -رحمة الله علیه-، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد علوی تهیه و آماده توزیع بین اقشار آسیب دیده از شرایط کرونایی و یا اقشار کم درآمد است، بازدید کرد.

انتهای پیام/

Go to TOP