چاپ خبــر

خشم سعودی ها از افشاگری رسانه های ایرانی

درپی افشاگری رسانه های ایران درباره حمایت عربستان از تروریست ها در منطقه و انفجارهای تروریستی اخیر بویژه انفجار جلوی سفارت ایران، سعودیها نتوانستند خشم خود را پنهان کنند و تلاش کردند تا دولت عربستان را از اقدامات این تروریستهای سعودی تبرئه نمایند.

به گزارش تیم رصد پایگاه خبری پونه زار،  روزنامه سعودی الیوم در همین راستا با انتشار مطلبی از ایران و مسئولان ایرانی خواست تا به زعم خودش در امور داخلی دیگران دخالت نکند.

این روزنامه خشم خود را از افشاگری رسانه های ایرانی پنهان نکرد و برای کم جلوه دادن تاثیر این افشاگری بر افکار عمومی منطقه نوشت: حمله رسانه ای و تبلیغاتی علیه عربستان “به منزله بادکنکی است که یک کودک اندکی با آن بازی می کند و سپس می ترکد و این کودک گریه می کند و بازی دیگری می خواهد”. (این تبلیغات) به این کشور (عربستان) و مردم و مسئولان آن هرگز زیان نخواهد رساند.

روزنامه الیوم بدون اشاره به اینکه انفجار اخیر جلوی سفارت ایران در بیروت را گروهک عبدالله عزام به سرکردگی ماجد الماجد تروریست سعودی برعهده گرفت، نوشت: ماشین تبلیغاتی ایران این روزها به همراه مشتی مزدور عرب در تلاشی نافرجام بدنبال ضربه زدن به عربستان و جایگاه جهانی آن است و تلاش های بیهوده و فاقد هرگونه ارزش مستند و بی اعتباری را درباره مسئول دانستن طرف های سعودی در انفجار شهر بیروت و حمله به سفارت ایران انجام می دهد.

Go to TOP