چاپ خبــر

کوهنوردی چند ساعته فرماندار برای بازدید از یک روستا + تصاویر

فرماندار فریدونشهر با کوهپیمایی چند ساعته از تنها روستای بدون جاده استان اصفهان بازدید کرد تا روند پیشرفت پروژه‌های آبادانی این روستا را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، روستای هیران از توابع بخش موگویی شهرستان فریدونشهر با حدود چهل خانوار، روستایی است که از یک جهت در حصار کوه‌های مرتفع و از سه جهت دیگر در حصار رودخانه‌ای خروشان، حالت جزیره‌ای داشته و تنها روستای بدون جاده در شهرستان فریدونشهر بلکه در استان اصفهان است. به لحاظ نبودن جاده سایر زیرساخت‌ها برای این روستا فراهم نشده و این روستا فاقد شبکه برق رسانی، شبکه گاز و مخابرات است.

در روزهای گذشته فرماندار فریدونشهر به همراه چند تن از رؤسای ادارات این شهرستان برای بازدید از این روستا در سفری 30 ساعته که چند ساعت آن به صورت کوه پیمایی بود، وارد این روستا شده و از آن بازدید کردند.

فرماندار فریدونشهر در این بازدید زمینی که از مسیر روستای تلو شهرستان کوهرنگ استان چهار محال و بختیاری انجام شد، ضمن دیدار با مردم این روستا و گفتگو با ساکنان آن، از نزدیک با مسائل و مشکلات روستائیان آشنا و برای رفع مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

رضا صفری همچنین از مدرسه، وضعیت مخزن آب و شبکه توزیع آب شرب و طرح شبکه انتقال برق به روستای هیران که در حال اجرا است بازدید کرد. شبکه انتقال برق به روستای هیران به عنوان یکی از مهمترین نیازهای مردم این روستا با چهار کیلومتر طول شبکه و اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان از محل روستای تلو شهرستان کوهرنگ در حال اجرا است.

مسئولان این شهرستان در این سفر پای درددل مردم این روستا نشسته، مشکلات آموزشی در دورافتاده ترین روستای استان را از معلمان این روستا جویا شدند و با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان مسائل مربوط به تأمین سوخت روستا را مورد بررسی قرار دادند.

Go to TOP