چاپ خبــر
عضو شورای شهر اصفهان:

برج جهان‌نما باید هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل برج جهان‌نما در اصفهان ضرورت دارد و تکمیل این پروژه خیرات بسیاری را برای اصفهان دارد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار به نقل از خبرگزاری فارس، نور‌الله صلواتی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر، پروژه جهان‌نما را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی در اصفهان دانست و اظهار کرد: راه‌اندازی ساختمان جهان‌نما در زمینه‌های مختلف ضروری و حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی فاز یک و دو ساختمان جهان‌نما این پروژه ضرورت دارد و انجام اقدامات لازم در این زمینه باید در دستور کار مسئولان شهر قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر وضعیت فعلی ساختمان جهان‌نما مناسب نیست، تصریح کرد: امیدواریم که مسئولان به وضعیت این ساختمان رسیدگی کنند، چرا که تکمیل این پروژه خیرات بسیاری را برای اصفهان دارد.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه جهان‌نما از سویی سبب اشتغال‌زایی برای جوانان و افراد شده و از سوی دیگر مراکز تفریحی را برای مردم ایجاد می‌کند، ادامه داد: ساختمان جهان‌نما باید در هر صورت راه‌اندازی شود.

سردار کریم نصر اصفهانی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته نمایشگاه‌های یار مهربان در اصفهان برگزار می‌شده است، تاکید کرد: اما در حال حاضر باوجود گذشت چند ماه از آغاز سال تحصیلی جدید، هنوز این نمایشگاه در اصفهان برپا نشده است.

وی بر ضرورت توجه مسئولان شهر به این موضوع اشاره کرد و افزود: نمایشگاه یار مهربان باید تا پایان سال در اصفهان برپا شود و در صورت عدم تحقق این موضوع، برپایی نمایشگاه یار مهربان به سال تحصیلی آتی محول می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اختصاص بودجه‌های لازم برای برپایی این نمایشگاه ضرورت دارد، گفت: امیدواریم که با توجه و نگاه ویژه مسئولان، نمایشگاه یار مهربان تا پایان سال در اصفهان برگزار شود.

Go to TOP