چاپ خبــر

افتتاح دو سوله ورزشی سپاه در فریدونشهر توسط جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان+تصاویر

به مناسبت هفته بسیج با سفر جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه- استان اصفهان به فریدونشهر، دو سوله ورزشی سپاه در این شهرستان، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار؛ همزمان با چهل و دومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی -رحمة الله علیه- با حضور سرتیپ دوم پاسدار علی مقواساز، جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه- استان اصفهان و مسئولان شهرستان فریدونشهر دو سوله ورزشی سپاه در این شهرستان افتتاح شد.

این دو سوله در روستاهای سروشجان و دهسور به ترتیب در مساحت‌های 550 و 350 متر مربع به منظور بهره مندی مردم این روستا به ویژه جوانان از امکانات ورزشی احداث شده است و در مواقع ضروری می‌تواند به عنوان سالن مدیریت بحران استفاده شده و یا برای اجتماعات مردم این روستاها مورد بهره برداری قرار گیرد.

این دو سوله در جهت توجه ویژه سازمان بسیج به امر ورزش، زیرمجموعه طرح احداث سوله‌های ورزشی «صالحین» و «9دی» است که از حدود 10 سال پیش آغاز شده و در دولت تدبیر و امید مسکوت مانده و اکنون مجدداً از سر گرفته شده است. در نتیجه اجرای این طرح در سطح شهرستان فریدونشهر تاکنون یک سوله ورزشی در شهر فریدونشهر، یک سوله در شهر برف انبار و یک سوله در روستای سیبک به بهره برداری رسیده بود.

با توجه به وجود نواقصی در دو مجموعه ورزشی افتتاح شده امروز، سردار مقواساز دستور تکمیل هر دو مجموعه از جمله نصب سیستم گرمایشی آن‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام/

Go to TOP