چاپ خبــر
جانشین فرماندهی سپاه اصفهان:

مأموریت بسیج پرداختن به مصالح مردم است

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه- استان اصفهان در همایش اقتدار بسیج در فریدونشهر با تأکید بر این که مأموریت بسیج پرداختن به مصالح مردم است، گفت: اگر بخواهیم کشور به قله‌های رفیع برسد باید هر بسیجی مانند یک حاج قاسم در میدان باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه- استان اصفهان ظهر امروز در همایش اقتدار بسیج فریدونشهر در مسجد جامع به تبیین فلسفه بسیج پرداخت.

سرتیپ دوم پاسدار علی مقواساز اظهار کرد: نهضت امام خمینی -رحمة الله علیه- در شرایطی به ثمر نشست که استعمار به سردمداری آمریکا دنیا را به سمت ضلالت می‌برد و صهیونیست‌ها در پروتکل 25 بندی صهیونیست جهان را به گونه‌ای ترسیم کرده بودند که همه ملت‌ها برده ایشان شده باشند.

وی افزود: در این وضعیت امام راحل نهضت خود را آغاز کرد تا انقلاب اسلامی را به ثمر نشاند و مسیر دنیا را که در آن استکبار جهانی به سمت حذف مکتب توحیدی در جهان پیش می‌رفت، تغییر داد.

این فرمانده بسیجی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی در مورد بسیج مستضعفین تصریح کرد: امام خمینی از ابتدای آغاز نهضت در سال 1342 به دنبال ایجاد یک بسیج عمومی با حضور همه مردم بودند و در جایی فرمودند پیامبر اسلام نیز به دنبال بسیج کردن عموم مردم بودند و در جای دیگر می‌فرمایند ائمه اطهار -علیهم السّلام- نیز به دنبال این بسیج عمومی مردم بودند.

جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان از تأکید امام بر لزوم مستحم شدن و قوی شدن نیروی بسیج سخن به میان آورد و تکرار نهی امام نسبت به غفلت از آمریکا را لازم توجه خواند و گفت: تذکر امام برای غافل نشدن از آمریکا به معنی غافل نشدن از استکبار، ظلم و نظام سلطه است.

سردار مقواساز پرداختن به مصالح مردم یک اصل در بین اهداف بسیج خواند که هم توسط امام و هم توسط رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید شده است و از عرصه‌های مختلف عمرانی و آبادانی سخن گفت که بسیج به آن ورود پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم کشور به قلل رفیع ترسیم شده برسد باید بسیجی وار در میدان بود و هر بسیجی مانند یک حاج قاسم سلیمانی خطر کرده و در میدان باشد.

انتهای پیام/

Go to TOP