چاپ خبــر

تمرکز فرمانداری فریدونشهر بر توسعه صنعت توریسم

فرماندار فریدونشهر گفت: اصلی ترین برنامه در این شهرستان از نخستین روزهای ورودم تمرکز بر صنعمت توریسم بوده و تمام تلاشم را برای آمدن سازمان عمران زاینده رود به این منطقه با رعایت مصالح و جوانب صرفه و صلاح شهرستان انجام داده ام که بحمدالله شاهد اجرایی شدن ورود این سازمان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، مهدی سلیمی در جلسه کارگروه مسکن و شهرسازی شهرستان اظهار داشت: احداث کارگاه تیرچه بلوک، طرح سوله سازی و نیز پیش بررسی طرح اجرای مجتمع اقامتی گردشگری پرتیکان سازمان عمران زاینده رود از جمله برنامه هایی است که در کارگروه مسکن و شهرسازی مورد توجه می باشد.

وی با بیان اینکه این منطقه باید بر اساس پتانسیل ها و استعدادهای خود شهرستان به خود اتکایی و خود کفایی برسد، خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات باید توسعه و گسترش صنعت توریسم در شهرستان فریدونشهر در صدر برنامه ها و اقدامات باشد.

لازم به ذکر است، مجتمع اقامتی گردشگری پرتیکان در ۹۸ هکتار احداث و دارای مکان های مختلف گردشگری و تفریحی، هتل، رستوران و واحدهای ویلایی می باشد که طبق گفته نماینده این مجتمع، این مجتمع بزرگ جامعه هدف خود را نه تنها استان اصفهان بلکه استان های مرکزی و جنوبی و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار داده است.

Go to TOP