چاپ خبــر

سه خبر کوتاه از فریدونشهر

فرماندار فریدونشهر بر توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان با احداث دهکده تفریحی و اقامتی پرتیکان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، روز یکشنبه مهدی سلیمی در جلسه کارگروه تخصصی مسکن و شهرسازی فریدونشهر گفت: احداث دهکده تفریحی و اقامتی پرتیکان از گامهای اساسی در توسعه بخش گردشگری این شهرستان است.

وی اظهار کرد: توسعه گردشگری با ایجاد زیرساختهای مورد نیاز در شهرستان فریدونشهر ضروریست.

سلیمی افزود: با احداث دهکده تفریحی و اقامتی پرتیکان در شورای گردشگری استان اصفهان موافقت شده است و تمام دستگاه ها باید همکاری های لازم برای رفع موانع آن را دشته باشند.

*** راه اندازی مرکز تولید برق دانشگاه پیام نور فریدونشهر

مرکز تولید برق ژنراتور دانشگاه پیام نور شهرستان فریدونشهر با اعتباری بیش از شش میلیارد ریال افتتاح شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در آیین افتتاح مرکز تولید برق گفت: این مرکز توان تولید 150 کیلو وات برق را دارد و در راستای پدافند غیر عامل راه اندازی شده است.

ˈمحمد فضیلتیˈ همچنین از راه اندازی دو رشته دکترا در آینده ای نزدیک در دانشگاه پیام نور استان خبر داد و افزود: راه اندازی سه رشته کارشناسی ارشد در مرکز پیام نور فریدونشهر نیز در دست مطالعه و بررسی است.

*** تشویق شوراهای برتر مدارس در دستور کار قرار گیرد

فرماندار شهرستان فریدونشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: لازم است که تشویق شوراهای برتر مدارس در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

مهدی سلیمی افزود: تشویق شوراهای برتر مدارس یکی از راهکارهای تشدید انرژی در مدارس برای انجام فعالیت های بیشتر و بهتر است.

وی خواهان برگزاری هرچه بهتر مراسم هفته گرامیداشت شوراهای مدارس در این شهرستان شد.

همچنین در این جلسه دبیرخانه برگزاری هفته شوراهای آموزش و پرورش تشکیل و مقرر شد با انجمن های اولیاء و مربیان مدارس در برگزاری مراسم این هفته همکاری صورت گیرد.

اختصاص بخشی از خطبه های نماز جمعه به بیان دستاوردهای شوراهای آموزش و پرورش نیز از مصوبات دیگر این جلسه بود.

24 تا 30 دی ماه به عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

Go to TOP