چاپ خبــر

جریمه اصناف متخلف در فریدونشهر، سنگین و جدی است

رئیس اتاق اصناف فریدونشهر ضمن تشکر از همکاری اصناف این شهرستان در کنترل بازار در برهه زمانی کنونی، از شدت برخورد با اصناف متخلف در این شهرستان سخن گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونشهر در گفتگو با پونه زار با تقدیر و تشکر از اصناف که در تحولات اقتصادی کشور انصاف به خرج داده و زیر بار تخلفات نرفته‌اند، از تدابیر اتخاذ شد توسط مقامات مسئول برای پیشگیری از تخلفات اصناف خبر داد.

مجتبی رحیمی هر گونه افزایش قیمت خارج از نرخ نامه را تخلف عنوان و اظهار کرد: هر صنفی که خواستار افزایش قیمت محصولات یا خدمات خود است باید درخواست آن را به اتاق اصناف اعلام کند تا نرخ نامه جدید پس از تصویب در کمیسیون مربوطه به ایشان ابلاغ شود.

وی ادامه داد: مطابق قانون به غیر از انواع روغن‌های خوراکی و محصولات لبنی، فروش هیچ محصولی بیشتر از نرخ مندرج بر روی کالا مجاز نبوده و مصداق تخلف اصناف است.

رئیس اتاق اصناف فریدونشهر با اشاره به برقراری گشت‌های اصناف و برخورد قاطع با متخلفان عنوان کرد: عدم درج قیمت از جمله تخلفات اصناف است که در صورت مشاهده آن از هفته پیش رو، جریمه ۱۰ میلیون تومانی را متوجه واحد صنفی مربوطه خواهد کرد.

رحیمی گفت: مردم شهرستان فریدونشهر می‌توانند در صورت مشاهده گران فروشی با شماره تلفن 124 متعلق به گزارشات مردمی اداره صمت و در صورت مشاهده موارد احتکار علاوه بر آن با شماره تلفن 110 فوریت‌های پلیسی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

Go to TOP