چاپ خبــر

اخطار دستگاه قضا در مورد جرایم موتورسواران

رئیس دادگستری شهرستان فریدونشهر با صدور اطلاعیه‌ای از برخورد قضایی با مالکان موتورسیکلت و موتورسواران خاطی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس دادگستری شهرستان فریدونشهر با صدور اطلاعیه‌ای از برخورد قضایی با مالکان موتورسیکلت و موتورسواران خاطی خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

«نظر به اینکه در فصول بهار و تابستان شاهد تردد موتورسواران بدون گواهینامه در معابر عمومی در سایه بی‌توجهی والدین در دراختیار قرار دادن موتور سیکلت به نوجوانان و کودکان بدون توجه به عواقب ناشی از آن هستیم که بعضاً با آلودگی صوتی و حرکات نامتعارف سبب ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی و اعتراض شهروندان می‌شوند و متاسفانه موجب فوت تعدادی از شهروندان نیز شده است، به خاطیان اخطار می‌شود در صورت مشاهده، به لحاظ جرم بودن موارد قید شده، موتور سیکلت به مدت ۵ ماه توقیف و با مباشر جرم برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.»

  1. ناشناس گفت:

    سلام
    کاش دادگستری و امام جمعه محترم در ارتباط با نشستن خانمها در کوچه ها و معابر هم یک تذکری می دادند. واقعا بسیاری از این خانمها بدون اینکه متوجه باشند ساعتهای طولانی در مقابل درب منازل همسایه ها می نشینند و این امر باعث آزار و اذیت همسایه ها خصوصا آقایان در هنگام خروج و ورود به منزل می گردد. چه اینکه این نشتن ها اول باب غیبت را باز می کنه و بعد هم باعث تضییع حق همسایه و حتی سایر عابرین میشه .

  2. يه نفر گفت:

    اولا : اين اطلاعيه را در هيچ نقطه اي از شهر مشاهده نكرديم . نه به صورت بنز و يا يك تكه كاغذ مثلا در جلو مساجد يا پمپ بنزين حتي خود اطلاعيه ( به صورت مكتوب و با امضاء )در سايت پونه زار هم نيست و فقط نقل قول شده است . دوما : اينكه فصل گرما و تردد موتور سواران از همان اسفند ماه شروع شده و اميدوارم صدور اين اطلاعيه در اين زمان هيچ ارتباطي به فوت فرزند هم ريش يكي از كاركنان داگستري داشته باشد . سوماً زماني صدور اين اطلاهيه ارزشمند و تاثير گذار مي باشد كه حداقل روزي 10 بيست تا موتور سوار متخلف را متوقف و موتورهايشان به پاركينگ منتقل شود

  3. ناشناس گفت:

    با سلام . نشستن خانمها درب منازل یک رسم قدیمی و شاید یک دلگرمی و صمیمیت بین همسایگان خانم را در یر دارد . جنابعالی اگر اذینی خانم یا مادر محترمتان را نگزارید دم درب منزل بشینند . وقتی که اونا بیرون نشینند همسایه چکار داره در خونتون بشینه . وبلعکس نزار بچه هاتون دم در خونه همسایه بشینند . اینکه حالا بخواهید برای یک رسم قدیمی که تو همه جا معموله حکم صادر کنید و دنبال حاشیه و خاشیه سازی باشید درست نیست . سپاس /

  4. ناشناس گفت:

    متاسفانه با همین طرز فکر تون هست که شهر رو به این روز انداختید. حالا تو چرا سوختی . نکنه با این کار جلوی چشم چرانی جنابعالی گرفته می شه.

Go to TOP