چاپ خبــر
نماینده مجلس:

ورزشگاه نقش جهان به ورزش اصفهان آسیب زده است

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: مشکلات ورزشگاه نقش جهان اصفهان، آسیب جدی به ورزش شهرستان های این استان وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر-پونه زار به نقل از ایرنا، عباسعلی منصوری افزود: هرقدراعتبار ورزشی وارد استان می شود، تنها به طلبکاران ورزشگاه نقش جهان تعلق می گیرد که این موضوع تاثیر منفی در رشد و توسعه اماکن ورزشی استان گذاشته است.

وی در مورد تکمیل سالن سه هزار نفری ˈامیرکبیرˈ کاشان اظهار داشت: سال گذشته 50 میلیارد ریال بودجه برای تکمیل این سالن اختصاص داده شد که تنها هشت میلیارد ریال آن محقق شد.

وی در ادامه تصریح کرد: برای حل این موضوع با وزیر ورزش و جوانان و مدیران توسعه اماکن ورزشی کشور صحبت کرده ایم تا با حمایت آنان هرچه زودتر این سالن ورزشی برای ورزش دوستان کاشان تکمیل شود.

نماینده مردم کاشان وآران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی صدها نفر از جوانان کاشانی به علت نبود امکانات و سالن ورزشی مجهز نمی توانند بازی تیم های مورد علاقه شان را از نزدیک ببینند، این مساله نگران کننده است.

عضو فراکسیون ورزش کشور گفت: در بودجه سال 93 بحث خصوصی سازی ورزش را مطرح کرده ایم، اما با توجه به گستردگی بحث ورزش و نبود زیرساخت های لازم برای عملی کردن آن با مشکل مواجه هستیم.

Go to TOP