چاپ خبــر

پیاده روی جاماندگان اربعین در فریدونشهر انجام می‌شود

پیاده روی روز اربعین همزمان با برگزاری همایش عظیم پیاده روی اربعین در کربلای معلی، برای جاماندگان این حماسه عظیم در شهر فریدونشهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، ستاد اربعین شهرستان فریدونشهر به ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد. در این جلسه دو موضوع تسهیل در برپایی موکب مردم فریدونشهر در مرز مهران و پیاده روی جاماندگان زیارت سیدالشهدا -علیه السّلام- در روز اربعین مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار فریدونشهر در این جلسه ضمن تأکید بر ضرورت پیوستن و متصل نمودن ظرفیت‌های ممکن به حرکت جهانی اربعین، گرامی‌داشت این روز در فریدونشهر را ضروری دانست و همچنین از لزوم حمایت از حرکت مردمی هیأت رزمندگان فریدونشهر در برپایی موکب در مرز مهران به منظور خدمتگزاری به زائران اباعبدالله -علیه السّلام- سخن گفت.

در این جلسه مصوب شد پیاده روی جاماندگان اربعین ساعت 9 صبح روز اربعین از امامزاده تاجعلی تا امامزاده مشعلدار علی انجام شود و هیئات مذهبی شهر برای هدایت مردم و برپایی مواکب خود در این مسیر مهیا شوند.

مدیر هیأت رزمندگان اسلام فریدونشهر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای راه اندازی موکب مردم فریدونشهر در مرز مهران تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با هیأت رزمندگان استان اصفهان، جانمایی محلّ موکب انجام شده است و مقدمات لازم برای برپایی موکب تدارک دیده شده است.

حسن تواضعی گفت: این موکب به صورت 24 ساعته فعال بوده و بین زائران اربعین در طول روز شربت و در طول شب چای توزیع خواهد کرد.

شماره کارت 5892107044556465 به منظور واریز نذورات و کمک‌های نقدی به این موکب اعلام شد.

انتهای پیام/

Go to TOP