چاپ خبــر

سرهنگ محسن پاشایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر شد

با برگزاری آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر در ادامه مراسم تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه- استان اصفهان، سرهنگ عبدالرسول آقایی از این سمت تودیع و سرهنگ محسن پاشایی به این سمت منصوب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونشهر در ادامه مراسم تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه شهدای فریدونشهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی، جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان -عجّل الله تعالی فرجه- استان اصفهان، برگزار شد، ضمن تجلیل از زحمات سه ساله سرهنگ پاسدار عبدالرسول آقایی، وی از این سمت تودیع و سرهنگ پاسدار محسن پاشایی به این سمت منصوب شد.

سرهنگ آقایی در این مراسم ضمن تشکر از همکاری مسئولان، بسیجیان و مردم شهرستان فریدونشهر در طول مسئولیت وی در این شهرستان، احداث 55 خانه محروم، تشکیل قرارگاه‌های 9 گانه مأموریتی بسیج و همکاری در کنترل کرونا با تشکیل قرارگاه فعال شهید حاج قاسم سلیمانی را از جمله فعالیت‌های خود در این سمت برشمرد.

سرهنگ پاشایی نیز که پیش از این سابقه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج خوانسار و حضور در سمت‌های دیگر در ستاد فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) را در کارنامه کاری خود دارد، فرصت خدمتگزاری در این شهرستان را غنیمتی برشمرد که باید با همکاری مردم و مسئولان فریدونشهر آن را به انجام رساند.

انتهای پیام/

Go to TOP