چاپ خبــر

اقتدار امت اسلامی در پرتوی وحدت محقق می شود

امام جمعه موقت فریدونشهر گفت: سربلندی و اقتدار امت اسلامی در سایه وحدت و برادری بین مسلمانان فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار پونه زار، حجت الاسلام محمدرضا عالمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فریدونشهر در خصوص هفته وحدت اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) بعد از هجرت خود به مدینه اولین اقدامی که انجام دادند این بود که بین مسلمانان برادری و اخوت برقرار کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران در سایه وحدت و همبستگی ملی توانستند رژیم طاغوت را بعد از پنجاه سال حکومت به ذلت بکشانند و با حفظ اصول، وحدت و منطق راستین خود از عقاید و اسلام دفاع کنند.

خطیب جمعه فریدونشهر اضافه کرد: وحدت موضوعی نیست که مختص به زمانی خاص باشد وحدت در همه زمینه ها و زمان ها مهم و اساسی است و اگر جامعه نیازمند سعادت، آرامش و امنیت باشد باید به این اصل توجه کند.

عالمی با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان از اصول مورد تأکید پیامبر (ص)‌ بوده اس ، تصریح کرد: اقتدار مسلمانان در پرتوی وحدت است و وحدت امت اسلامی از راهبردهای بنیادین و اساسی اقتدار امت اسلامی در تمام اعصار و قرون است.

وی با اشاره به هفته شوراهای آموزش و پرورش افزود: شوراهای آموزش و پرورش با نظارت و بررسی های همگانی خود ، وظیفه مهم و خطیری را در مقوله تعلیم و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند.

Go to TOP