چاپ خبــر

مهدی درچاه؛مسئولین درخواب!نوجوانی که 5 روز درچاه است

با گذشت 5 روز از سقوط مهدی در چاه، هنوز هیچ یک از مسئولین برای بیرون آوردن مهدی از چاه اقدامی نکرده اند.

روز دوشنبه در هفته ای که گذشت، یک نوجوان 19 ساله به نام مهدی کوشکباغی در حین بازی با دوستان خود در یک قنات آب در حوالی ورامین سقوط کرد که متأسفانه تا کنون برای بیرون آوردن او کاری صورت نگرفته است.

بر اساس این گزارش تعدادی از دوستان نوجوان پس از اینکه از سوی نیروهای امدادی کمکی برای خارج کردن این نوجوان اقدامی صورت نگرفت، در همان ساعات اولیه سعی در خارج کردن دوست خود داشتند که متأسفانه با پاره شدن طناب، این نوجوان دوباره به داخل چاه می افتد.

کوشکباغی، دایی این نوجوان ضمن تأیید این خبر اعلام داشت با گذشت 5 روز همچنان خواهرزاده من در چاه مانده است و هیچ اطلاعی از زنده بودن یا مرگ او در دست ما نیست.

وی افزود در این چند روز هیچ یک از نیروهای امدای یا آتش نشانی ورامین با ما همکاری نکرده اند و هر کدام پس از بررسی اجمالی چاه به ما گفتند که نمی توانند وی را از چاه خارج کنند.

کوشکباغی افزود: ما با هزینه های شخصی خود یک پمپ دیزل با ژنراتور کرایه کرده و در حال خارج کردن آب از چاه هستیم تا بتوانیم اثری از مهدی بیابیم اما متأسفانه این پمپ توان کافی برای خروج آب را نداشت و الان یک روز است که خراب شده است.

کوشکباغی گفت: آتش نشانی تهران نیز در روز سوم به اینجا امد اما گفتند که نمی توانند به داخل چاه بروند چون عمق آب زیاد است و آنها نیز کاری از پیش نبردند.

وی افزود: در روز سوم توانستیم از سازمان آتش نشانی یک پمپ آب بگیریم تا بتوانیم با خارج کردن آب مهدی را پیدا کنیم که این پمپ نیز خراب شد.

کوشکباغی اظهار داشت: با فرارسیدن روز جمعه و تعطیلات پایان هفته کار در اینجا نیز تعطیل شده و از دیشب تا کنون کسی برای کمک کردن به ما نیامده است.

وی در خصوص وضعیت مرگ یا زندگی خواهر زاده خود گفت: کسی پاسخگوی ما نیست؛ شاید اگر روز نخست کسی به ما کمک می کرد شاید می توانستیم او را زنده بیرون بیاوریم اما متأسفانه با گذشت 5 روز امید ما برای زنده ماندن مهدی کم شده است.

کوشکباغی خاطرنشان کرد: با گذاشتن 3 پمپ قوی در آب چاه می توان در عرض سه ساعت این چاه را تخلیه کرد؛ اما متأسفانه هیچ کدام از مسئولین تا کنون اقدامی در این راستا انجام نداده اند

منبع : دانا

Go to TOP