چاپ خبــر

دعوای شازده‌های ایرانی بر سر حکومت؛ سوژه جدید تمسخر اپوزیسیون

دشمنان ایران در حالی تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا علیه کشور ما اقدامی انجام دهند و از بین مردم ما کسانی را به عنوان لیدر انتخاب کرده و پرورش دهند که شواهد نشان می‌دهد به شدت دستشان خالی مانده تا جایی که هر روز خبر مضحکه‌کننده جدیدی از صف اپوزیسیون و ضدانقلاب سوژه رسانه‌ها می‌شود، آخرین خبر ادعای پادشاهی یک شاهزاده جدید از نسل قاجار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، آنگاه که به انقلاب اسلامی ایران نگاه می‌کنیم بزرگانی را می‌بینیم که بردن نام هر یک از ایشان کوه را تکان می‌دهد و دقیق شدن در زندگی هر یک از این چهره‌های محبوب و بزرگ، روایتی از عظمت روح و شخصیت عالی ایشان را در پی خواهد داشت.

نام‌هایی نظیر بزرگ مرد تاریخ حضرت امام سید روح الله موسوی خمینی(ره)، عالم شجاع، حکیم و فرزانه جهان اسلام حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای، نظریه پرداز و عالم مجاهد استاد شهید دکتر مرتضی مطهری، حکیم شجاع آیت الله شهید دکتر سیدمحمد بهشتی، آیت الله شهید سید عبدالحسین دستغیب، شهید محمدعلی رجایی، شهید محمدجواد باهنر، دکتر شهید صطفی چمران و هزاران ستاره‌ای که در کهکشان انقلاب درخشیدند و کشور را از زیر یوغ طاغوت رهایی بخشیدند.

بزرگ مردانی که در تاریخ ماندگار شدند و عظمتشان آن قدر آشکار است که هیچ کس نمی‌تواند مدعی چیزی غیر از آن شود.

اکنون در چند ماه گذشته که بعد از درگذشت آن دختر جوان در تهران، دشمنان جمهوری اسلامی درصدد ایجاد بلوا و برهم زدن امنیت کشور برآمدند سعی کردند نام انقلاب را بر آشوب‌طلبی خود گذاشته و خود را رهبران انقلاب ایران بگذارند. رهبرانی که خود هزاران فرسنگ آن سوتر از مرزهای ایران در امنیت و آرامش زیر سایه سرویس‌های اطلاعاتی کشورهایی نظیر آمریکا، انگلیس و کانادا با پولی که از این کشورها گرفته‌اند زندگی کرده و مردم را دعوت به حضور در خیابان‌ها و اغتشاشگری می‌کنند.

لیدرهایی که نه با بزرگی شخصیت خود و یا استقبال توده‌های مردم از ایشان شناخته شده‌اند بلکه تنها با لودگی و انجام پست‌ترین اقدامات حیوانی به کمک قدرت و ابزار رسانه که در اختیار دشمنان جمهوری اسلامی است شناخته شده‌اند.

جنایتکاری به نام مریم رجوی که با ریختن خون هزاران ایرانی و شدیدترین شکنجه‌های ضدحقوق بشری علیه مردم کشورش مشهور شده است، بلاگری به نام صدف بیوتی که با به نمایش گذاشتن اندام خود، دنبال کننده جذب کرده و معروف شده است، خبرنگاری به نام مسیح علی‌نژاد که با خیانت به مملکت خود تحت حمایت دشمن، از طریق امپراتوری رسانه‌ای به شهرت رسیده است، پزشکی به نام حامد اسماعیلیون که به دلیل پیوستن به گروهکی که دستش به خون 17 هزار نفر از مردم بیگناه این ممکت آلوده است و با مالی که از طریق کلاهبرداری و سوءاستفاده از موقعیتش به نام و نشانی رسیده است، شاهزاده‌ای به نام رضا پهلوی که صرفاً به دلیل به دنیا آمدن در خانواده‌ای که پدرش با نوکری آمریکا شاه شده بود، شناخته شده‌است، بازیکن فوتبالی به نام علی کریمی که به خاطر خیانت به کشورش مورد توجه قرار گرفته‌است، مهم‌ترین لیدرهای این جریان هستند.

از انتشار تصاویر خصوصی رضا پهلوی که نشان‌دهنده بی‌شخصیت بودن این فرد است که بگذریم و مسخره بازی‌های او همچون کله‌ملق زدن‌هایش را که نادیده بگیریم، فساد اخلاقی مسیح علینژاد و افتخارش به باردار شدنش قبل از ازدواج را که کناری بگذاریم، خیانت حامد اسماعیلیون به خانواده‌های پرواز را که نادیده بگیریم، عدم توانایی علی کریمی برای انجام یک مصاحبه را که اصلا نبینیم، نگاهی به زندگی هر یک از این لیدرهای انقلاب نهایت پست بودن و رذل بودن ایشان را نشان می‌دهد.

رذالتی که بارها و بارها مردم شاهد آن بوده‌ و همه توان و دنیای ایشان را نمی‌توان با یک تار موی انقلابی درجه چندم جمهوری اسلامی مقایسه کرد چه برسد به بزرگ‌مردانی که انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند و پای این انقلاب ایستادند و ایستاده‌اند.

دشمنان جمهوری اسلامی و در صدر آن شیطان بزرگ آمریکا، در چند ماه اخیر همه توان خود را پای کار آوردند تا ضربه‌ای به انقلاب اسلامی ایران بزنند اما چیزی عاید ایشان نشد. در این مدت اما هر روز یک سوژه برای مسخره شدن خود رو کردند.

یک روز دعوایشان بر سر تعیین شورای انقلاب مضحکه عام و خاص شد، یک روز انتشار فیلم‌های خصوصی‌شان در حین آموزش اشک تمساح ریختن برای کشته شدگان اغتشاشات موضوع خنده مردم شد، یک روز سخن یکی از لیدرها در ضرورت وجود شورای برای تعیین صلاحیت لیدرها مردم را به خنده واداشت که چگونه خود به ضرورت وجود شورای نگهبان اعتراف کرده‌اند و به همین منوال این جماعت هر روز یک سوژه برای مسخره شدن رو کرده‌اند.

در اخرین اتفاقی که در صف دشمنان انقلاب اسلامی ایران رخ داده‌است پیدا شدن مدعیان جدید پادشاهی ایران و سوژه جدید تمسخر ضدانقلاب و اپوزیسیون است؛ بابک میرزای قاجار، پزشک و تاجری از نوادگان دودمان قاجار که در ترکیه سکونت دارد، مدعی جدید حکومت ایران شده و با راه‌اندازی صفحه‌ شخصی خود در اینستاگرام و توییتر، رضا پهلوی مفلوک را به مصاف خوانده و خواستار مناظره با وی به صورت زنده شده است.

اتفاق جالب‌تر از این مورد این که رسانه‌ها از ادعای حکومت نور پهلوی، فرزند رضا پهلوی، خبر داده‌اند. در حالی که خود رضا پهلوی حتی ژست پادشاهان را نیز نداشته و با مسخره بازی‌های هر روزه خود بیشتر به یک دلقک شباهت پیدا کرده‌است تا یک پادشاه و شاید اگر برای حضور در یک سیرک اقدام کند، اقبال بیشتری از طرف مردم داشته باشد، دختر وی در تلاش است جایگاهی برای خود کسب کند که ادعای حکومت ایران را بکند.

نور پهلوی، که در حوزه مد به عنوان مانکن تبلیغاتی فعالیت دارد در حالی که حتی به خوبی نمی‌تواند فارسی صحبت کند و تاکنون اثری از ایرانی بودن و عِرق ایرانی داشتن در بین رفتار و گفتار وی دیده نمی‌شد در آب گل آلودی که دشمنان ایران ایجاد کرده‌اند هوای ملکه شدن به سرش زده است.

چه بسا فردا نیز یکی از دودمان زندیه و افشاریه و صفویه پیدا شود و مدعی حکومت ایران شود و یا یک بازیگر، خواننده و غیره با خیانت و اعمال این چنینی به شهرت رسیده و خود را لیدر انقلاب ایران بنامد و سوژه جدیدی برای تمسخر دشمنان ایران توسط رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی ایجاد شود.

انتهای پیام/

Go to TOP