چاپ خبــر

آغاز ساعت کاری یکشنبه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۹ صبح/ مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری هستند

براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز، همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: این تصمیم با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ گردید.

وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان مطابق روال عادی ارائه خواهند نمود. شیشه فروش بیان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تأکید بر رعایت دقیق صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

در پی اعلام غیرحضوری شدن مدارس و مراکز آموزشی برای روز یکشنبه ۲۵ دی ماه توسط استانداری اصفهان، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش این استان اعلام کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه طبق برنامه قبل برگزار خواهند شد. امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم استان در روز یکشنبه لغو خواهد شد. امتحانات داخلی مدارس نیز در روز یکشنبه لغو و به تشخیص مدیر آموزشگاه در زمان دیگری برگزار خواهد شد. کلاس‌های درس همه مقاطع نیز به صورت مجازی و الزاما در شبکه شاد تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

Go to TOP