چاپ خبــر

تحریم سپاه در پی ناکامی دشمن در اغتشاشات انجام شد

امام جمعه موقت فریدونشهر با بیان این که اقدام اروپا برای تحریم سپاه در پی ناامیدی ایشان از اغتشاشات اخیر کشور بود، تأکید کرد: کشور ما و به ویژه مجلس باید پاسخ درخوری به این اقدام پارلمان اروپا بدهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه موقت فریدونشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی، این اقدام مضبوحانه را محکوم کرد.

حجت الاسلام احمدرضا عالمی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی انتظار داشتند با اغتشاشات اخیر بتوانند کاری را از پیش برده و با فشاری که بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل می‌کنند، برجام را با شرایط خودشان به امضای کشورمان درآورده و حتی برجام موشکی و برجام‌های دیگر را رقم بزنند.

وی افزود: در وقایع اخیر سفرا و عوامل همین کشورهای اروپایی در تهران و سایر شهرهای ما در آشوب علیه کشورمان دست داشتند و بسیاری از نقش آفرینان این آشوب‌ها که توسط سربازان گمنام امام زمان -عجّل الله تعالی فرجه- دستگیر شدند از همین افراد بودند که به اهداف شوم خود نیز اعتراف کردند.

امام جمعه موقت فریدونشهر تصریح کرد: اما وقتی دشمنان ما دیدند پروژه اغتشاش و آشوب آفرینی در ایران به شکست منجر شد و نتوانستند به اهداف خود برسند، تصمیم به تحریم سپاه و قرار دادن این سازمان مردمی در لیست سازمان‌های تروریستی گرفتند.

حجت الاسلام عالمی با اشاره به این که 42 هزار نفر از اعضای داعش از کشورهای اروپایی به این گروهک تروریستی خونخوار پیوسته بودند، ادامه داد: اروپا در حالی دست به چنین اقدامی زد که خودش معترف است تنها سازمانی که توانست از پس داعش بربیاید سپاه پاسداران بود.

وی با تأکید بر لزوم اقدام متقابل ایران و به ویژه مجلس شورای اسلامی در رابطه با این موضوع، اقدام اروپایی‌ها را غیرعاقلانه خواند و گفت: کشورهایی که هم خودشان و هم نیروهایشان در منطقه در تیررس جمهوری اسلامی هستند باید عاقلانه‌تر از این حرف‌ها رفتار کنند و از جایگاهی که به عنوان سگ تعلیم دیده آمریکا برای خود ایجاد کرده‌اند فاصله گرفته و مستقلانه‌تر عمل کنند تا به نابودی کشیده نشوند.

انتهای پیام/

Go to TOP