چاپ خبــر

تصاویر| کلنگ‌زنی احداث میدان ورودی شهر فریدونشهر پس از سال‌ها تلاش برای تملک اراضی

کلنگ احداث میدان ورودی شهر فریدونشهر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان و طول جدول کشی 1200 متر به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، سرانجام پس از تلاش‌های فراوان، شهرداری فریدونشهر با تملک اراضی ورودی شهر فریدونشهر، با حضور مسئولان شهرستان کلنگ احداث میدان ورودی این شهر را بر زمین زد.

این میدان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان محدوده مابین ورودی شهر و دوراهی تأسیسات خروجی چشمه لنگان را پوشش داده و به انتقادها پیرامون نبود ورودی مناسب برای یکی از مهمترین شهرهای گردشگری استان اصفهان پایان خواهد داد.

شهردار فریدونشهر در این رابطه به خبرنگار پونه زار گفت: این طرح در چهار فاز طراحی و اجرایی شده است که فاز اول آن تملک اراضی محدوده اجرای طرح بود که در این رابطه حدود 14 هزار و 500 مترمربع از اراضی این محدوده به تملک شهرداری فریدونشهر درآمد.

ابراهیم باتوانی افزود: با برگزاری آیین کلنگ‌زنی این طرح و آغاز احداث این میدان، مطابق برنامه زمان‌بندی تا پایان فصل کاری امسال که حدودا تا پایان شهریور ماه خواهد بود فاز دوم این طرح که شامل خاکبرداری، خاک‌ریزی، بیس‌ریزی و رساندن معابر تا مرحله پیش از آسفالت و همچنین جدول‌بندی میدان به طول 1200 متر است، اجرایی می‌شود و ادامه طرح و انجام دو فاز باقیمانده این میدان در سال آینده دنبال خواهد شد.

مراسم کلنگ‌زنی احداث میدان ورودی فریدونشهر با حضور مسئولان شهرستان اعم از امام جمعه، فرماندار، مسئولان قضایی، شورای شهر و برخی روسای ادارات دولتی برگزار شد.

انتهای پیام/

Go to TOP