چاپ خبــر

کشف ۷ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر در فریدن

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی از کشف 7 کیلو و۲۵۰گرم تریاک خبر داد.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری فریدونشهر-پونه زار، سرهنگ حسین دشتی فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح کنترل محور های مواصلاتی و ارتقای امنیت اجتماعی در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر قاچاق مواد مخدر در محور الیگودرز به اصفهان موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری مامورین کنترل ایست وکنترل در پاسگاه انتظامی بلطاق در یک اقدام هماهنگ ومشترک درحین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و دستور ایست صادر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در ادامه خاطر نشان کرد : مامورین در این عملیات با بررسی دقیق مسافرین مشکوک مقدار ۷کیلو و۲۵۰گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در داخل کیف دستی جاسازی شده بود کشف و دراین رابطه دو نفراز اعضای اصلی قاچاق مواد مخدر را با هویت های معلوم دستگیر کردند.

وی با تاکید براستمرار وجدیت پلیس درمبارزه باقاچاق مواد مخدر تصریح کرد: در این عملیات مواد مخدر مکشوفه و متهمین دستگیر شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر دلالت و سپس به همراه پرونده متشکل جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

Go to TOP