چاپ خبــر

سالگرد شهادت شهید غلامرضا رفیعی و یادآوری وصیت این قهرمان

هفتم مهرماه سالگرد شهادت شهید غلامرضا رفیعی از شهدای فریدونشهر است که به همراه سرداران رشید اسلام، شهیدان جهان‌آرا، فکوری، فلاحی، نامجو و کلاهدوز، در حادثه سقوط هواپیمای حامل تعدادی از فرماندهان ارتش و سپاه و مجروحین جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بخشی از وصیتنامه شهید رفیعی:
«شهادت شربتی است که هر کس توان آن را ندارد که بنوشد مگر این که خود را از تمام قید و بند ظاهری اعم از مال و جان خود گذشته و در راه حق علیه باطل فدا کند.

وصیت به امت اسلامی به خصوص خانواده‌ محترم و دوستان و آشنایان گرامی،
بدانید که انقلاب کردن آسان است ولی انقلابی ماندن سخت است پس اسلام را بشناسید و دریابید. اسلام است که شما را نجات می‌دهد وحدت و برادری را که تا به حال حفظ کرده‌ایم و به پیروزی رسیدیم از یاد نبرید و روح اخوت و صمیمیت را هر چه بیشتر بین خودتان محکم و تقویت کنید.

از یک برادر شما که همیشه با شما بوده و الان از میان شما رفته است، این سخن را بشنوید، که فکر دنیا و مال و ثروت و ظواهرش تا می‌توانید از خودتان دور کنید. در بین خودتان نفاق نیندازید چون این‌ها همه فانی و زودگذر است وقتی کسی از دنیا برود به غیر از یک پارچه سفید و اعمال وکردار خود چیز دیگری نمی‌برد. پس بیایید این تکلیف شرعی و اسلامی را بدون کم و زیاد عمل کنید.

این انقلاب و اسلامی که با خون هزاران شهید آبیاری شده است را انتخاب کنید و بکوشید که ضدّانقلاب بین شما نفوذ نکند. این انقلاب که با رهبری امام امت، خمینی بت شکن و نائب امام زمان، انجام گرفت را ادامه دهید تا پیروزی نهایی، یعنی ظهور آقا امام زمان(عج).»

Go to TOP