چاپ خبــر

کشتار هولناک یکباره بیش از ۱۰۰۰ نفر در بمباران بیمارستان غزه توسط اسرائیل

رژیم کودک‌کش صهیونیستی با بمباران هوایی بیمارستانی در غزه بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروحین، بیماران و کادر درمان را به شهادت رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، امشب رژیم کودک‌کش صهیونیستی با بمباران هوایی بیمارستان معمدانی غزه بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروحین و بیماران و کادر درمان را به شهادت رساند.

این اقدام اسرائیل بر خلاف تمام پروتکل‌های بین‌المللی و جنایت جنگی است که اوج وحشی‌گری و خباثت صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.

این جنایت هولناک، حاصل چراغ سبز شورای امنیت سازمان ملل (با رأی آمریکا، فرانسه و انگلیس) بود که با وتو کردن آتش‌بس، حمایت خود را از کشتار فلسطینیان اعلام داشت.

تصاویر دردناکی از این فاجعه انسانی از پدری که بدن قطعه قطعه شده فرزندانش را داخل یک کیسه در دست گرفته تا اجساد مطهر تلنبار شده شهدا توسط رسانه‌های مختلف در حال انتشار است.

طی ۱۰ روز گذشته در بسیاری از کشورهای دنیا از استرالیا گرفته تا انگلیس و آمریکا علیه جنایات اسرائیل راهپیمایی‌های عظیمی برپا شده است. در کشورهای اسلامی از جمله کشور ما نیز به غیر از فریب‌خوردگان و مسخ‌شدگان «امپراطوری جهانی رسانه‌ای» و همچنین عده‌ای جنایتکار و مزدور، بقیه مردم خون‌خواری رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند.

Go to TOP