چاپ خبــر

شب داغ خاورمیانه

تحولات در منطقه غرب آسیا به سرعت در حال وقوع است. جبهه مقاومت با حمایت مردم آزاده جهان، در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی پایگاه‌های بزرگترین حامی این رژیم یعنی آمریکا را به راکت و موشک بسته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، امشب رژیم کودک‌کش صهیونیستی همراه با موشک‌باران دیوانه‌وار نوار غزه، حملات زمینی خود به این منطقه را آغاز کرد که با پاسخ کوبنده حماس و مردم فلسطین مواجه شده و‌ تلفات زیادی داد.

نیروهای ویژه شیطان بزرگ آمریکا نیز که چند شبی است در سوریه و عراق روی خوش ندیده و هر شب با حملات راکتی روبرو شده و به قول خودشان سربازانشان در اثر این حملات دچار ضربه مغزی شده‌اند، در حال عزیمت به سمت مناطق درگیری در مرزهای فلسطین اشغالی هستند.

رژیم صهیونیستی بعد از قطع آب و برق، اکنون اینترنت غزه را نیز قطع کرده است و کمبود دارو و‌ غذا در کنار بمباران شدید، شرایط سختی را برای مردم این منطقه به وجود آورده است.

نیروهای جبهه مقاومت از فلسطین، سوریه و یمن با پرتاب راکت به سمت شهرهای اشغال‌شده توسط صهیونیست‌های خون‌خوار خسارات قابل توجهی به آن‌ها وارد کرده‌اند و سایر نیروهای محور مقاومت مانند جمهوری اسلامی ایران، عراق و لبنان نیز به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از ورود قریب‌الوقوع خود به این جنگ در صورت تنگ‌تر شدن عرصه به مردم غزه و ادامه درگیری‌ها خبر داده‌اند.

شخصیت‌های مختلف سیاسی در جهان از جمله رهبر کره شمالی، رئیس جمهوری سابق آمریکا و … خبر از آغاز قریب‌الوقوع جنگ جهانی سوم داده‌اند.

حکومت صهیونیست گویا برای بار سوم در طول تاریخ قرار نیست ۸۰ سالگی خود را ببیند و در حال فروپاشی است و صهیونیست‌های بانفوذ جهان می‌خواهند به هر قیمتی شده است جلو این اتفاق را بگیرند. اوضاع داخلی در رژیم صهیونیستی بحرانی گزارش شده است.

طی روزهای گذشته در اکثر کشورهای جهان حتی در ایالت‌های مختلف آمریکا مردم علیه جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات گسترده انجام داده‌اند.

انتهای خبر/

Go to TOP