چاپ خبــر

موعد راهپیمایی ۱۳ آبان فریدونشهر، ۱۰ صبح شنبه

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در فریدونشهر ساعت ۱۰ صبح روز شنبه از گلستان شهدا آغاز و بعد از عبور از خیابان شریعتی، به میدان شهید حاج قاسم سلیمانی ختم می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی برخاسته از سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است: تبعید امام خمینی رحمة الله علیه به دلیل سخنرانی علیه لایحه استثماری کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۲، به رگبار بستن بیش از ۵۰ نفر از دانش‌آموزان به دست رژیم طاغوت پهلوی در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار در سال ۱۳۵۸.

هر سال به این مناسبت‌ها راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان در کشور با حضور ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود. اما امسال به دلیل وقایع فلسطین که می‌توان آن را یکی از مهمترین اتفاقات آستانه ظهور حضرت حجت بن الحسن عجّل الله تعالی فرجه الشّریف دانست، این راهپیمایی جایگاه ویژه‌تری پیدا کرده است.

مطابق تصمیم مسئولان، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در فریدونشهر ساعت ۱۰ صبح روز شنبه از گلستان شهدا آغاز و بعد از عبور از خیابان شریعتی، به میدان شهید حاج قاسم سلیمانی ختم شده و مراسم پایانی در آنجا برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

Go to TOP