چاپ خبــر

صلح و سازش دو هزار پرونده در هفت ماه ابتدایی امسال توسط شوراهای حل اختلاف فریدونشهر

رئیس دادگستری فریدونشهر تعداد پرونده‌های سازش شده در مدت ۷ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ در شعب مختلف شورای حل اختلاف این شهرستان را ۲۰۰۱ پرونده بیان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس دادگستری شهرستان فریدونشهر در گفتگو با پونه‌زار فرا رسیدن ۱۸ آبان ماه سالروز تأسیس شوراهای حل اختلاف را به قضات شریف و کلیه کارکنان محترم شوراهای حل اختلاف و خانواده‌های معزز آنان تبریک گفت.

نورالله بهمنی در همین رابطه تعداد پرونده‌های سازش شده در مدت ۷ ماه گذشته سال ۱۴۰۲ در شعب مختلف شورای حل اختلاف این شهرستان را ۲۰۰۱ پرونده بیان کرد.

رئیس شوراهای حل اختلاف شهرستان فریدونشهر با بیان این که شوراهای حل اختلاف بازوی کارآمدی برای دستگاه قضا در جهت کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی و حجم مراجعات است، از اعضاء و داوران این شوراها که به صورت خداپسندانه این مسئولیت را پذیرفته و به خدمت به خلق خدا مشغول هستند تقدیر و تشکر کرد.

وی تدبیر تأسیس این شوراها را موجب افزایش کارآمدی دستگاه قضا دانست و گفت: رویکرد صلح جویانه این شوراها موجب شده بسیاری از پرونده‌های قضایی با توافق و صلح طرفین به انجام برسند و احقاق حقوق طرفین دعوی با رضایت دو طرف صورت بگیرد.

انتهای خبر/

Go to TOP