چاپ خبــر

راهپیمایی عظیم مردمی در محکومیت جنایات بی‌سابقه در غزه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی

فردا شنبه ۱۴۰۲/۸/۲۷ راهپیمایی عظیم مردمی در نقاط مختلف در محکومیت این جنایات و اعلام همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و باریکه غزه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، شمار کشته‌شدگان فلسطینی در نسل‌کشی اخیر رژیم سفّاک صهیونیستی به ۱۲ هزار نفر رسیده است که از این تعداد ۶۴۰۵ نفر کودک هستند.

در پی این جنایات فجیع با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، فردا شنبه ۱۴۰۲/۸/۲۷ راهپیمایی عظیم مردمی در نقاط مختلف در محکومیت این جنایات و اعلام همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و باریکه غزه برگزار می‌شود.

این راهپیمایی در فریدونشهر ساعت ۱۰ صبح شنبه از میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از مقابل مدیریت آموزش و پرورش آغاز و بعد از عبور از خیابان شریعتی به مصلی امام خمینی -رحمة الله علیه- واقع در میدان استقلال ختم می‌شود.

اقشار مختلف مردم همچون فرهنگیان، دانش‌آموزان، دانشگاهیان، اصناف، کارمندان، کشاورزان و … در راهپیمایی فردا حضور پیدا خواهند کرد.

در پی جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها علیه کودکان که این روزها موجب به درد آمدن قلوب مردم جهان و واکنش ایشان شده است راهپیمایی فردا با حضور مجمع شیرخوارگان حسینی و مادران فریدونشهری نیز همراه خواهد بود.

انتهای خبر/

Go to TOP