چاپ خبــر

دانشگاه آزاد گلپایگان در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: با اخذ تاییدیه از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی کشاورزی، تغذیه و عمران در دانشگاه عملیاتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا، حمیدرضا خدایی اظهار کرد: برای غنا بخشیدن به فضای علمی و فرهنگی شهرستان گلپایگان و افزایش روحیه ادامه تحصیل در کارمندان اداره ها، نهادها و سازمان های شهرستان، تسهیلات ویژه ای از جمله تشکیل کلاس ها در روزهای پایانی هفته، تخصیص وام های کوتاه و بلندمدت و همچنین دریافت اقساطی شهریه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: داوطلبان می توانند از روز یکشنبه، ششم بهمن تا سه شنبه پانزدهم بهمن با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند. هر داوطلب می تواند 20 رشته محل را فقط از یک مجموعه امتحانی، انتخاب و تعیین رشته کند. آزمون کارشناسی ارشد آزاد در روزهای هشتم، نهم و دهم خرداد ماه سال 93 برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: ثبت نام برای دارندگان هر نوع مدرک کارشناسی از طریق سایت مرکز آزمون و انتخاب واحد گلپایگان امکان پذیر است.

Go to TOP